Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2020 06:30 - И ТИ СИ ВАЖЕН
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 525 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Прочит: 1 Кор. 12:4-20

„Ако кажеше кракът: Понеже не съм ръка, не съм от тялото, това не го прави да не е от тялото.“ (1 Кор. 12:15)


  Не съм особено суетен, но преди да изляза сутрин, се поглеждам в огледалото. Дали сресах останалата коса на главата ми (това не го правя автоматично)? Избръснах ли се (понякога забравям)? Как изглеждам (макар да не мога да направя кой знае какво по този въпрос)? Дали вратовръзката ми стои добре, вързана ли е правилно? Съдейки по времето, което отделям пред огледалото, можете да решите, че лицето ми е най-важното нещо от моето тяло. 


  Но лекарят ми не смята така. Първото нещо, което ми казва тя, когато отида на преглед, е да си сваля обувките и чорапите. Понеже съм диабетик, тя иска да се убеди, че пръстите ми имат добро кръвообръщение. След това лекарката взема един остър инструмент и започва да убожда пръстите, за да разбере дали ги чувствам добре. 


  Ох! Чувствам ги! Също както всяка част от тялото ни е важна, всеки член от църквата е ценен. Всеки от нас изпълнява различно случение. Независимо дали почистваме църквата, изтриваме праха от амвона, печем кекс за някое събрание, молим се за болните, посещаваме затворниците, водим неделното училище или просто поздравяваме с топла усмивка другите, всички ние сме част от голямата, споделена мисия за разпространение на Благата Вест в този страдащ свят.


  Молитва: Боже на разнообразието, помагай ни да разпознаваме и да се радваме на различните начини, по които всички ние допринасяме за Твоето  дело на този свят. Амин.


  Мисъл за деня: Бог се радва на нашата уникалност. Франк Рамирес (Пенсилвания)


  Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ЧУВСТВАТ МАЛОВАЖНИ.  



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445305
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031