Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2009 22:09 - Споделям един късмет
Автор: svetlo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8092 Коментари: 6 Гласове:
2



         Една красота ми беше на гости за малко онази вечер.
         Историята започна с това, че късно във вторник след уморителния ден аз се залепих на Интернета в кухнята, а жена ми си легна в спалнята да чете книжка заедно с котката. Всичко предполагаше заспиване до 11 часа, когато се разнесоха някакви неистови красъци и жената влетя при мен с думите: "Ела бързо, че котката гони едно малко прилепче и ще го разкъса!!!".
         И наистина - влизайки в спалнята заварих котката да препуска от леглото през бюрото и върху гардероба, преследвайки нещо като птичка, от която се виждаха само очертанията на бясно пърхащите крилца. Аз го помислих за прилепче (обичам ги тези животни!:)) и въобще не се уплаших, когато то прелетя покрай главата ми и кацна на гърба на тениската ми. Изшътках на котката и тя - след като се опита да ми изфучи - си подви опашката в ъгъла. Котката на жена ми има основателни причини да се страхува от мен, но това е друга история:)
          След като котката се спотаи, животинчето се отдели от гърба ми и кацна кротко на моята възглавница. Чак тогава видях за какво става дума и казах на жената (която слухтеше зад затворената врата) да ми донесе фотапарата:

image
         От снимката не си личи, но животинчето беше дълго колкото кутията ми цигари - значи поне 8 сантиметра с прибрани крилца!
         След като му направих двадесетина снимки се усетих, че пеперудата май въобще няма намерение да си ходи. Както ме беше усетила като закрилник при влизането ми в стаята и беше кацнала на гърба ми, така сега беше беше заела стратегическа позиция на моята възглавница, така че аз бях като преграда между нея и котката в срещуположния ъгъл. Хитро животинче!:)
         Метнах отгоре й една тънка риза и я завих на пашкулче, от което моята "гостенка" започна да пищи като гигантска цикада в юлска странджанска шума. Изтръсках я през балкона, видях я как полита към старата смокиня насреща и се върнах в кухнята, за да попитам Чичко Гугъл кой ми е бил на гости тази вечер.
         Открих, че съм бил посетен от Acherontia atropos - една от най-красивите и най-редки нощни пеперуди в България, наричана още "Мъртвешка глава", заради характерната фигура на гърба й. Тя е и една от най-големите - размахът на крилцата й достига 12 сантиметра, затова и отначало я помислихме за прилепче. Освен това е пеперуда-номад - не се задържа на едно място, а цял живот обикаля от Северна Африка до Централна Европа и може да прелети Средиземно море без проблем със скорост над 60 км/час! Оказа се, че това е и единствената нощна пеперуда, която може да издава звуци, които са доловими за човешкото ухо.
         Въпреки зловещия си вид, това животинче май ми донесе късмет. Заспах блажено на възглавницата, на която тя беше кацнала, а на следващата сутрин се събудих много отпочинал. Последвалият ден - вчерашната сряда - беше неочаквано успешен в професионален план. А и в любовен план също..:)
           Надявам се след като мина през нашата къща, тази странстваща пеперуда да посети и някои от вас, за да им донесе същия късмет!:)




Тагове:   късмет,


Гласувай:
2



1. sowhat - аааа мерси
20.08.2009 22:18
аз си нямам ай ти да ми я завива и пуска през терасата :))

иначе е хубава , ама на снимка
цитирай
2. svetlo - Хайде пак!
20.08.2009 23:42
Без ай ти-та не можете ли барем една работа саминки да свършите бре? :)
цитирай
3. sowhat - тц,
20.08.2009 23:48
аз съм юзър от женски пол, при тва рус. нищо не пипам без айти :))
цитирай
4. svetlo - Ясно...
20.08.2009 23:52
Аз спрях да се занимамавам с юзъри преди 4 години. Дотогава имаше ред и дисциплина в тая държава и разни руси-мруси глезотийки не вървяха. Явно поколението след мен много ви е отпуснало...:)))
цитирай
5. sowhat - бре светльо ти
20.08.2009 23:54
хем си по малък,хем мрънкаш :))
цитирай
6. svetlo - Соу,
21.08.2009 00:52
първо няма логика в твоят намек за крехката ми възраст, защото жените винаги са по-млади от всичко останало и
второ - много обичам да споря с теб, но сега ужасяващо ми се спи. Лека!!!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: svetlo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 530399
Постинги: 99
Коментари: 642
Гласове: 2335
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031