Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 21:56 - Незабравими стихове от...любими поети...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4927 Коментари: 1 Гласове:
3



Тишина
Послушай тишината.                     image                

Чуваш ли я как шепти?
Говори нещо на земята,
А тя мълчи ли, мълчи...                                       
image
                                                                                               
Послушай тишината.
Чуваш ли я как шепти?
Говори нещо на тревата,
А тя мълчи ли, мълчи...

Послушай тишината.
Чуваш ли я как шепти?
Говори нещо на реката,
А тя мълчи ли, мълчи...

Послушай тишината.
Чуваш ли я как крещи?
И нея като мен душата
От мълчание я боли...

Послушай тишината...

Иван Мишев


ТИ, МОЯ ОБИЧ... image image image

Ти, моя обич, дълго забранена,
ти, моя тайна, скрита вдън горите,
открито трябва да вървиш до мене,
а всъщност си оставаш скрита.                                           

Ти, моя непостигната победа,
ти, моя радост и тревожна драма.
Аз нямам право даже да те гледам.
Аз мога скрито да те мисля само.
Евтим Евтимов
                                                                                           

ЗА ДВЕ РЪЦЕ ...
image image image
Евтим Евтимов

За две ръце протегнати насреща,
земята бих до края извървял.
За две очи, като звезди горещи,
аз цялата си топлина бих дал.

За две слова, от мене вдъхновени,
най-хубавите думи бих редил.
За две сълзи, изплакани за мене,
аз всички океани бих изпил.

Как малко исках аз - по зрънце само,
по капка от далечен, чакан дъжд.
А ти дойде наистина голяма
и всичко ми донесе изведнъж.

Донесе ми от ветрове заръка,
пожари звездни, за да не тъжа,
от мъка - песен, а от песен - мъка
и аз не зная как ще издържа.


Не тъгувай

Не тъгувай, макар да е тъжно
Не тъгувай, макар да боли.
Идва зима! Защо да се лъжем?
И студено е. Падат мъгли.
И понякога се свива сърцето.
Губят стойност най-скъпи неща
Няма птици! Угасват в небето
светлините. Ще дойде нощта.
Не тъгувай, живота е кратък
Всичко тук е - и пъкъл и рай
Всичко вземай и дай без остатък
работи и обичай до край.
Сбогом слънце! Защо да се лъжем.
И студено е. Падат мъгли.
Не тъгувай, макар да е тъжно.
Не тъгувай, макар да боли.

Салис Таджер
image


image

Аз вярвам в мълчаливата любов
Давид Овадия

Без думи, без красиви обещания,
без упреци, без молещи уста,
аз вярвам само в нямото страдане,
в сподавения порив на кръвта.

Очи, в които погледа не гасне,
докосването нежно на ръце
от клетви, от несдържан плач по ясно
говорят на човешкото сърце.

Тя всичките прегради побеждава!
Тя - вечен огън и нестихващ зов!
Как нея ще отминеш, ще забравиш?
Аз вярвам в мълчаливата любов.

image


image

image
image






Гласувай:
3



1. mamas - Хубави стихове!
20.04.2010 17:21
"Аз вярвам в мълчаливата любов " ми е любимо.
Благодаря ти, че ми го припомни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17487420
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031