Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2010 19:15 - Повтаряй ми ,че ме обичаш....Омар Хаям
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3506 Коментари: 1 Гласове:
3





image

Без тръпка няма обич – плам неугасим.

Над мокри вършини се вие едничък само черен дим.

Разжарен огън любовта е, изкрящ безсънно сред нощта,

а влюбения вехне с рана, от лекари неизцерим.



image

Без ропот приеми съдбата, било в дъжд или в пек,

от болките не се оплаквай – това е най-добрия лек.

И по-богат да станеш, трябва за всичко да благодариш,

изпитано от теб случайно в шума на този звезден ек.

От памтивек небето все тъй се е въртяло. Внимавай къде стъпваш със прашни ходила, че тази пръст под тебе, че този прах, човече, зеница на момиче е някога била.
image
Бях жаден за познания и май че всичко от този свят неразгадан бях разгадал. Седемдесет и две години го проучвах, да разбера, че нищо май не съм разбрал.
image
Светът е като пръстен. По него непрестанно познания и вяра е трупал всеки век. Най-светлото от всичко по този кръгъл пръстен е камъчето ценно - безценният човек.

image
Ако ми бе подвластен скрижалът на съдбата, аз бих го пренаписал черта подир черта. Премахнал бих тук всяка тъга и скръб, и горест, бих вдигнал до небето звъна на радостта.
Щом нищо днес не става, тъй както го желаем, какво ли ще е утре, когато си отидем? Угасваме в пустините, скърбим и ни боли, че трябва да си тръгваме, а късно сме дошли. * Когато падна като птица поразена, когато рухна ничком в нозете на смъртта, от моя прах не друго, кана направете и жив ще съм, щом бъде със вино пълна тя.
Как нежно вятърът целува на розата страните,
Как светли са лицето мило, поляните, реките!
Отминалото не обсъждай! Изтляха му следите.
Живей щастливо във момента! Как хубави са дните
.

image

Светът трае миг, миг ме има и мене.
Колко пъти за миг мога дъх да поема?
Весели се! Живей! Тази тленна обител
Никой няма навеки за свой дом да вземе.

Пийте смело, другари! За глъч закопнях,
За веселие, песни пиянски и смях.
А до Съдния ден, той нали не е утре?,
Може би ще забравят този малък наш грях.


                                     
                                           "Повтаряй Ми, Че Ме Обичаш" --- Музика - Стефан Диомов, Текст - Омар Хаям,






Тагове:   обичашомар,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. konstant7 - Привет !
22.01.2011 21:16
Радвам се , че сега не пропуснах този чудесен постинг !
Поздравления , с нещо любимо от Омар Хаям :

"През младостта се спусках неумел
към разни философи - и без цел
им вярвах... Но през същата врата
излязох , през която бях дошел."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17491903
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031