Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2011 01:36 - ЕДНА ГОДИНА В BLOG.BG ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22433 Коментари: 72 Гласове:
147

Последна промяна: 30.10.2012 12:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image image
  
На този ден преди една година ,
   се появи първият ми постинг в blog.bg...
Само няколко думи ,посветени на приятел ,
   скъп приятел ,който сякаш ми даде идеята да
  направя нещо ново и различно в живота си .

 Иска ми се да прочетете този постинг ...


13.03.2010 23:44 - На Тошо Автор: stela50 Категория: Други   image
Прочетен: 129 Коментари: 0 Гласове: 2
Приятелите са като звездите- понякога не ги виждаме,но те винаги са там....   В памет на скъпия ни приятел, който изгубихме преди една година.   Само това . Две изречения . Имала съм нужда да споделя, да кажа нещо , да помисля  за милата ми приятелка, останала сама в тежък за нея момент ,
да поплача ...пред вас .

image 

Започнах с постинг за приятел ,
и на този ден ,година по-късно
искам да посветя постинга
отново на приятелството ,
на всичките ми приятели от
реалния живот,и от виртуалния свят.
*
Споделяла съм с вас колко важни
са те за мен,колко силни чувства
ни свързват,не мога да намеря думи на благодарност за изживяните заедно
щастливи мигове и  тъжни моменти ...

За моя радост тук,в блога за тази една година
открих много сърдечни и добронамерени хора,талантливи, умни, емоционални, чувствителни ,мили,интересни и оригинални.
Наричам ги мои приятели и вярвам ,че е така ...
   С някои от вас сме се виждали ,с други се
видяха и харесаха душите ни ...
Хубаво е ,че ви има,вече сте част от живота ми.
Сърцето ми винаги е отворено за доброто ,
красивото ,истинското ...за приятелството .
     Благодаря ви ,че бяхте с мен през една
не особено благосклонна към мен година .
  Благодаря на всички ,поспрели и за
миг на моята страничка.
            Благодаря ви от сърце ...


                                            ******************

"Всеки може да е съпричастен
със страданията на приятел,
но е необходима много фина душа,
за да си съпричастен и с успехите му."
Оскар Уайлд


image

ПРИЯТЕЛСТВОТО Е ЕДИН ОТ НАЙ-ЦЕННИТЕ ДИАМАНТИ В СВЕТА.ТО НЕ СЕ ПРОДАВА И НЯМА ЦЕНА.ПРИЯТЕЛСКОТО ЧУВСТВО ИЗВИРА ОТ СЪРЦЕТО!

Историята на двамата тенори


Дори онези, които никога не са посещавали Испания, най-вероятно са чували и знаят за вечното съперничество между Мадридци и Каталонци, появило се откакто Каталонците се борят за своята автономия от доминиращия над тях Мадрид.
Дали е случайно или не, но Пласидо Доминго е от Мадрид, а Хосе Карерас - от Каталония. През 1984г. двамата стават врагове по политически причини. А като много популярни и търсени изпълнители, и двамата винаги поставят условия в договорите си, че ще приемат участието само, ако другият не е поканен.
През 1987г. съдбата праща на Карерас много трудно изпитание - поставена му е ужасяваща диагноза . Неговата борба с болестта се оказва тежка и мъчителна, налага да пътува до Щатите всеки месец.
Въпреки високите доходи, които му носи работата, в един момент Карерас спира да работи, изтощен от множеството процедури, прилагани му за лечение. Но високата цена на прилаганите процедури бързо стопява наличните му спестявания и в един момент той се оказва почти без пари.
Точно тогава Хосе научава за една фондация в Мадрид, основана с една единствена цел - да помага и подкрепя в лечението страдащите от левкемия. Благодарение на помощта, оказана от фондацията , Карерас побеждава болестта и скоро се завръща отново на сцената, за да радва с пеенето си своите фенове.
Малко след като възвръща старата си слава, Хосе Карерас решава отново да се свърже с фондацията и да благодари за оказаната от тях подкрепа. Четейки техния устав той разбира, че основател, главен дарител и управител е не някой друг, а човекът, когото е смятал дотогава за свой "враг" - Пласидо Доминго.
По-късно установява, че Пласидо е създал тази организация именно с цел да му помогне за лечението. Но е решил да  остане анонимен, за да не го унижи в приемането на помощ от неговия "враг".
А най-трогателната част на тази история всъщност е тяхната среща.
Изненадвайки Доминго при едно от неговите участия в Мадрид, Карерас прекъсва изпълнението му, като пада на колене пред него, за да му поиска прошка и публично да му благодари. Пласидо му помага да се изправи и с прегръдка двамата запечатват началото на голямото си и истинско приятелство.
В едно интервю с Доминго репортери го питат защо е избрал да създаде фондацията, когато всъщност е можел да извлече огромна полза от оттеглянето на своя "враг". Но вместо това той е решил да помогне на единствения артист, който може да му бъде достойна конкуренция в изявите на голямата сцена. Неговият отговор на този въпрос е много кратък и напълно ясен:
"Не можех да позволя да загубим глас като този!"
Действителна или не, тази история е един прекрасен пример за човешка доброта и може да послужи като образец и вдъхновение на всички ни.

image







Гласувай:
183



Следващ постинг
Предишен постинг

1. therainss - Честито!
13.03.2011 01:39
Ще почерпиш ли? :)
цитирай
2. tryn - Честита годишнина, Стела!
13.03.2011 02:14
Поздравления за стойностния постинг!
А разказаният случай е трогателен образец за истинско приятелство,
което извисява...
цитирай
3. sparotok - Честито
13.03.2011 02:18
Честита годинка в блога!
Продължавай да твориш!
цитирай
4. monaliza121 - Честито! Пролетно настроение, ...
13.03.2011 08:37
Честито!
Пролетно настроение, Стела!:))
цитирай
5. magicktarot - Честито, Таня!:)
13.03.2011 08:39
Прекрасен постинг! Желая ти много вдъхновение и приятни емоции с приятелите за напред! Поздрави!
цитирай
6. stela50 - За първия гост почерпката винаги е специална , therainss...
13.03.2011 08:58
Какво ще кажеш за едно хубаво кафе и голямо парче торта ...като начало.
Приятна неделя !
цитирай
7. stela50 - Благодаря ,Ели ...приятелите наистина са безценно богатство .
13.03.2011 09:00
И аз се чувствам богата .
Прекрасен слънчев ден ,мила !
цитирай
8. stela50 - Благодаря , sparotok ...ще продължавам докато мога .
13.03.2011 09:03
Поздрав за теб и хубав ден !
цитирай
9. stela50 - Зарадва ме ,Мона Лиза ...Хубаво е ,че си тук .
13.03.2011 09:04
Благодаря , мила !
цитирай
10. stela50 - Благодаря , magicktarot ... Ранобудните приятели вече са тук .
13.03.2011 09:08
Поздрави и пролетно настроение !
цитирай
11. razkazvachka - ЧРД:)))
13.03.2011 09:15
Хубав юбилей на хубав блог - музика и слънце и много приятели - за цялата следваща година!
цитирай
12. ckarlet - Честито! Как смело стъпваш за тази ...
13.03.2011 09:24
Честито! Как смело стъпваш за тази една годинка, Таничка
Поздрави и още много, много години приятни емоции, забавления и приятели!
цитирай
13. lotos16 - Честита блогодинка, Таня!
13.03.2011 09:30
Благодаря ти за тази година, в която бяхме заедно.
Радвам се, че успяхме да се срещнем и реално.
Пожелавам ти да не те напуска вдъхновението и желанието да правиш постинги, защото твоите са сред най-стойностните в блога.
Голяяяяма сутрешна прегръдка, приятелко!
цитирай
14. ivankalilova - Честито и от мен, приятелко мила ...
13.03.2011 09:31
Честито и от мен, приятелко мила !Щастлива съм, че се харесаха душите ни !
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ПРЕКРАСНИТЕ ПОСТИНГИ! БЛАГОДАРЯ ТИ, ЧЕ ТЕ ИМА!
ЖЕЛАЯ ТИ МНОГО, МНОГО ЗДРАВЕ, ЩАСТИЕ, КЪСМЕТ, ТОПЛИНА И ОБИЧ!
СИЛНА ТОПЛА ПРЕГРЪДКА С ОБИЧ ОТ МЕН!:)))
цитирай
15. stela50 - Всичко е хубаво около мен ,Шехерезада ...
13.03.2011 09:53
Особено като гледат и четат приятелски очи .
Благодаря ти ,мила Приказнице !
цитирай
16. stela50 - Усмихна ме ,мила СКарлет ... ако приема думите ти буквално ...
13.03.2011 09:59
Всъщност много хубаво си го казала .Благодаря ти .
Приятно ми ,че си тук . Поздрави !
цитирай
17. stela50 - Зарадва ме ,Поля ...Почувствах топлата прегръдка .
13.03.2011 10:05
Сега ще си хапнем тортичка и ще пием ароматно кафе ,а през лятото
може и реално да седим на задушевен разговор .
Не зная до кога ще продължа ,приятелко ,но ти благодаря от сърце
за хубавите думи и пожелания...
цитирай
18. stela50 - Права си ,Ваня ,откриха се и се харесаха душите ни ...
13.03.2011 10:09
Благодарна съм за това ,много положителна енергия носиш ,
сърдечност и светлина . Радвам се ,че е взаимно приятелското чувство .
Прекрасен пролетен ден !
цитирай
19. kalin8 - Честит празник!!!
13.03.2011 10:34
Честит празник, Таня!
Радвам се за теб!
Б.
цитирай
20. stela50 - Благодаря , neprpsvet ...Хубаво е ,че си тук и ме наричаш своя приятелка .
13.03.2011 10:39
Пожелавам си сбъдване на чудесните ти пожелания към мен .
Сърдечна прегръдка и за теб !
цитирай
21. stela50 - Благодаря ,Борис ...и аз се радвам ,че те познавам
13.03.2011 10:42
и пазя хубави спомени . С удоволствие чета стиховете ти ,много са добри .
Поздрави и прегръдки ,приятелю !
цитирай
22. naidobriq - Ти си много мила дама..
13.03.2011 11:00
Винаги ми е било приятно да влизам в блога ти..и винаги се заседямах повечко.
В блога ти винаги е имало естетика,стил,красота.Продължавай в същия стил е моята препоръка..
ЧЕСТИТО ГОДИШНИНА АКО РАЗРЕШИШ ДА ТЕ НАРЕКА ПРИЯТЕЛКО..
Желая ти много здраве,щастие и успехи..
Бъди все така лъчезарна..и дама със СТИЛ.
цитирай
23. stela50 - Благодаря , Ани -naidobriq ...хубави ,мили думи . Развълнува ме .
13.03.2011 11:15
Отдавна си между виртуалните ми приятели ,скъпа . Приятно ми е ,че си тук .
Ще се опитам да не те разочаровам .Както всички ,които ме приемат така .
Поздрав и усмихнат ден !
цитирай
24. despinida - Чудесен повод за усмивки...:)
13.03.2011 11:27
Блога...е като да се впуснеш с яхта през океана...ако имаш попътен вятър, ще достигнеш нови и интересни брегове, ако ли те споходи буря, може да счупиш мачта, но е възможно и да се обърнеш във водата...:)))
Аз ти пожелавам да стъпваш смело на палубата, на своята яхта...да не се плашиш от кръжащите акули, да се радваш на делфините, които ще срещнеш по пътя и най-вече...не се плаши от бурите...все пак, тук са вируални :)))
Поздрави!
цитирай
25. kosara2008 - ПРИЯТЕЛ лъчезарен си ни ТИ!!!
13.03.2011 11:34
усмихнатощастлифко и обично!!!за теб...цун.....к!
цитирай
26. mileidi46 - !!!
13.03.2011 11:55
Eeee,kolko xubavo! Da te bude tuk o6te mnogooooo dulgo..i o6te mnoooooogo priqteli!! ;))
Pozdravi!! Pregrudka!!
цитирай
27. anastasiia - Честита годинка!:)
13.03.2011 12:55
Нека да ти е все така хубаво тук, в блога...
Поздравявам те от сърце!
Пролетни усмивки!:))
цитирай
28. ivanna4ev - И аз те поздравявам, Таня!И ти бл...
13.03.2011 12:56
И аз те поздравявам,Таня!И ти благодаря за местенцето,в което човек може да влезе и ей-тъй...да постои!
цитирай
29. kometapg - Благодаря ти, че те има и ни радваш с ...
13.03.2011 12:59
Благодаря ти, че те има и ни радваш с твоите невероятно позитивни неща! Бъди много обичана и щастлива! Приеми моите топли приятелски прегръдки!:)
цитирай
30. erato7 - Честито, миличка!
13.03.2011 13:01
Ти си истинска перличка и аз те обичам!
Благодаря ти за всички твои постинги. Особено за този, който е в блогрола ми!:)
цитирай
31. анонимен - Честита годишнина, stella50 !
13.03.2011 14:05
Озарение за приятели и врагове желая! Нищо по-мъдро от живота и уроците му!
Прекрасен постинг както винаги!
Love:)
цитирай
32. stela50 - Благодаря ти от сърце , despinida ...
13.03.2011 14:52
Много красиво пожелание ,хубави и точни символи ...приятно ми е.
...Аз ти пожелавам да стъпваш смело на палубата, на своята яхта...да не се плашиш от кръжащите акули, да се радваш на делфините, които ще срещнеш по пътя и най-вече...не се плаши от бурите...все пак, тук са вируални ...
Благодаря ,приятелко !
цитирай
33. bizcocho - Знаеш ли, стела, много хубави мисли ...
13.03.2011 14:54
Знаеш ли, стела, много хубави мисли има за приятелството. Обичам да ги чета и да се вглеждам дали ги възприемам. Имам си и чисто моя си мисъл за приятелството, а тя е - Ценя удобството не всеки един да ми е приятел! :))) Сега бих добавила - и го пазя! :)
Радвам се, че си една от виртуалните ми приятелки! Даже се гордея с това! Нищо, че няма да се видим реално. Не всякога това е критерий да оцениш една личност:))) А мисълта, която ти цитирах ще влезне като мой цитат към част от книга, която смятам да издам :) А зад него ще са доста подбрани нещица :), които въпреки, че почти не публикувам си се трупат. :)
цитирай
34. stela50 - А ти си истинско слънце ,Косара ...Благодаря ти ,миличка .
13.03.2011 14:55
Вече ми е усмихнатощастлифко и обично ...
Въздушна целувка и от мен !
цитирай
35. stela50 - Радвам се ,че си тук , Милейди ...Благодаря ти .
13.03.2011 14:57
Да сме живи и здрави . И да ни бъде .
Сърдечна прегръдка и от мен !
цитирай
36. stela50 - Благодаря ,Ася ...хубаво е ,защото и вас ви има .
13.03.2011 15:02
Много хубави и стойностни неща прочетох през тази една година ,
някои от тях скътах за себе си . Надявам се някой да си е запазил нещо и от мен .
Поздрави !
цитирай
37. stela50 - Винаги си добре дошъл в моя свят ,ivanna4ev ...
13.03.2011 15:05
И аз с удоволствие спирам при теб .
Благодаря за милите думи !
цитирай
38. stela50 - Прекрасни пожелания ,Светла ...Много ми е приятно ,когато си тук .
13.03.2011 15:08
С желание идвам и аз при теб . Взаимно е ,мила приятелко .
Благодарности и прегръдки !
цитирай
39. stela50 - Благодаря ти , Ерато ...Зная ,мила ,винаги чувствам
13.03.2011 15:11
добрите чувства и искреност. Много си мила ...
Прегръщам те от сърце !
цитирай
40. stela50 - Благодаря , Анонимен 31 ...пишеш за мен с добри чувства .
13.03.2011 15:13
Поздрав сърдечен и хубави дни !
цитирай
41. stela50 - Не е важно дали ще се видим , Женя ...със сигурност ще запазим хубав спомен .
13.03.2011 15:18
Надявам се да получа възможност да прочета тази книга . Желая ти успех .
Поздрави и прегръдки !
цитирай
42. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Таничка! Честита годишнина!:)
13.03.2011 16:16
Пожелавам ти много радости и вдъхновение тук. Ти си любима моя приятелка и блогът ти е ценен за мен... Пожелавам ти и много нови приятели и гости във виртуалния ти дом! Никога да не залязват усмивките в дома на сърцето ти! Прегръдка и весело празнуване! Наздраве!
цитирай
43. stela50 - Благодаря ,Надя ...взаимни са чувствата .Обичам да чета нестандартните ти
13.03.2011 16:32
оригинални стихове .Много са добри . С удоволствие спирам при теб и
те наричам моя приятелка. Благодаря за хубавите пожелания ,мила .
Прегръдка и от мен !
цитирай
44. miaa - Честит празник, Слънчева:)
13.03.2011 17:04
Прекрасни идеи, хармония и красота , струят от постингите ти!
Щастие, успехи и любов от сърце:) Бъди благословена!
цитирай
45. stela50 - Благодаря , Миа ...приятно ми ,че си тук .
13.03.2011 17:13
Поздрав и прегръдка ,мило момиче !
цитирай
46. feq - Честита ти годинка, Стела!
13.03.2011 17:38
Пиши, твори, приятели откривай!
Злите езици не слушай, не се поддавай на провокации!
Бъди още дълго ТУК и вярна на себе си!
А ние ще те четем :*
цитирай
47. sladyr4eto87 - честита годинка в блога продалж...
13.03.2011 17:53
честита годинка в блога продалжавай да ни радваш с твоите творения Стела
цитирай
48. iliada - За твоя блог ,за твоята душевност ,за твоите приятели вдигам наздравица,Таня!
13.03.2011 18:31
Приятелите

Приятелите се броят на пръсти.
Броиш до пет и казваш си:"Дотук!"
Но всеки пръст си има своя същност.
И всеки пръст е брънка от юмрук.

Останаха най-верните приятели,
повярвали във мене фанатично.
И тях не ги уплаши клеветата,
защото вярват в мен и ме обичат..

И Те ме спряха на ръба на бездната.
Със тях спокойно ще вървя напред.
А другите,по-многото, изчезнаха...
Не са ми нужни!...Щом броя до пет.

Wendy

Честита годишнина!
цитирай
49. stela50 - Така и ще направя , feq ...Ще съм тук ,докато аз реша и докато мога .
13.03.2011 18:49
Благодаря ти за тези думи ,мила :...Бъди още дълго ТУК и вярна на себе си!
А ние ще те четем :* ...Стоплиха ме ,приятелко .
Прегръдка от сърце !
цитирай
50. stela50 - Много си мила ,Сладурче ...Благодаря ти .
13.03.2011 18:52
Приятно ми е да се отбивам при теб ,топлина и любов има и откровение.
Поздрав и прегръдка !
цитирай
51. tota - Мила, Танечка!
13.03.2011 18:57
Нима измина така бързо едната година! Хубаво е, че си тук! Продължавай да ни споделяш натрупаното в теб през всичките години сред твоите приятели - книгите! То ще получи своя завършен вид в книга.
Позволи ми да ти благодаря за съпричастността и помощта, която си ми давала през годините на нашето приятелство. Малко са хората като теб - да носят толкова много доброта в себе си и да я даряват на хората. Определено липсваш там на работното си място. Не е същото вече.
Благодаря на съдбата, че ни срещна преди толкова години! Хубаво е, че те има!! Желая ти здраве и онази хармония в твоя дом, която постигаш с усмивка! С обич!
Честита годишнина!
цитирай
52. stela50 - Прекрасно пожелание и поздрав ,Иля ...
13.03.2011 19:01
...За твоя блог ,за твоята душевност ,за твоите приятели вдигам наздравица,Таня ...
Благодаря ти ,приятелко !
Благодаря и за хубавото стихотворение .
Наздраве !
цитирай
53. veninski - Здраве, обич топлина!
13.03.2011 19:02
Здраве, обич топлина!
цитирай
54. stela50 - Не зная какво да напиша ,Ати ...замъглиха ми се малко очилата .
13.03.2011 19:15
В няколко изречения си събрала една голяма част от моя живот ,
от нашето приятелство ,от моя реален свят .
Благодаря ти за милите думи и хубави пожелания .
Прегръщам те силно , скъпа приятелко !
цитирай
55. stela50 - Благодаря , veninski ...Радвам се на посещението ти .
13.03.2011 19:48
Жив и здрав бъди ,приятелю !
цитирай
56. pevetsa - Честита годинка Танче, и Благодаря ...
13.03.2011 19:59
Честита годинка Танче, и Благодаря за Приятелството ти, което за мен означава много.
И си остани такава, Истинска, Обичаща, и Добра!
Благословена да си, Обичам те!
Алекс

Да бързам разпалено и хоп грешка, прекръстихте ТАНЧЕ, но да отиваме на пазар, нова дрешка да ти купя, тъкмо съм взел заплата.
цитирай
57. stela50 - Благодаря ,певецо ...щастлива съм да бъда твоя приятелка.
13.03.2011 20:18
Благодаря за пожеланията и благословията ,важна е за мен .
Но все пак ще трябва да ми купиш нова дрешка ...Може би имаше предвид- Танче ,
вместо Ванче ...Какво значение има това всъщност ,скъпи Алекс.
Благодаря ти за всичко !
цитирай
58. kleopatrasv - Честита годинка! Бъди все така л...
13.03.2011 20:32
Честита годинка! Бъди все така лъчезарно усмихната Слънчева жена, добра приятелка и много обичана блогърка! Помни, че на добрите хора винаги им завиждат за добротата и се опитват да ги блокират! Пожелавам ти да бъдеш силна и да преодолееш тези мрачни мисли, Те подхождат само на злобните създания! !
цитирай
59. pisatelkata - Честита годинка!
13.03.2011 20:44
Продължавай да твориш, мила!
цитирай
60. stela50 - Аз просто ги съжалявам ,Клео ...Знаеш ,че няма да се променя ,
13.03.2011 20:52
нито ще се откажа от блога ,докато аз не реша .Не се тревожи ,мила ,
не ми е за първи път ...Говорим за минусите ,нали ?!! Вече ги приемам като комплимент . А тези хора са нещастни ,мъчно ми е за тях .
Благодаря ти за всичко , Прекрасна , хубаво е ,че те има и си ми добра приятелка .
Прегръдки !
цитирай
61. stela50 - Благодаря ,pisatelkata ...Много ми е приятно присъствието ти .
13.03.2011 21:02
Ще продължавам ,разбира се ...с такива приятели тук .
Прегръдка от сърце и целувки за слънчицето на баба !
цитирай
62. magnoliya - ЧЕСТИТА ГОДИНКА!
13.03.2011 21:40
Чудесен постинг за чудесен повод!
С пожелание за повече щастливи мигове тук, за повече приятели и повече положителни гласове!
Винаги ми е била приятно при теб, дерзай!
цитирай
63. yuliya2006 - ЛЮБИМ ДОМ. . ДА ГО ИМА ! И АЗ ВСЕ ТУК. ...
13.03.2011 21:50
ЛЮБИМ ДОМ..ДА ГО ИМА !
И АЗ ВСЕ ТУК..КАТО ХЛАПЕ ЗАХЛАСНАТО ЩЕ ГЛЕДАМ ,СЛУШАМ И ПОМНЯ!

С ОБИЧ ДЖУЛ
цитирай
64. kasnaprolet9999 - Честита годинка, вече си проход...
13.03.2011 23:22
Честита годинка, вече си проходила, бъди все така мила и обичаща нас, блогерите и най-много мен :)))
цитирай
65. tomdju - Както хубавия миг ни се иска да поспре, защото тъй е хубав,
14.03.2011 01:03
така и не ни се ще да е станало годинка! Миговете, нито годините, можем да спрем, но всеки красив миг е един траен отпечатък, една незабравима стъпка в пътеката на времето.
Привилегията на първите е да оставят откроени следи, в които другите да стъпват в правилната посока! Подари ни стъпки още много!

цитирай
66. stela50 - Благодаря ,magnoliya ...радвам се на присъствието ти
14.03.2011 09:02
и благодаря за хубавите пожелания . Хубаво е и в твоята къщичка ,красиво .
Хубава нова седмица !
цитирай
67. stela50 - Усмихна ме и ме зарадва ,Късна Пролет ...
14.03.2011 09:06
Към всички съм с добри чувства ,но ако знаеш как те очаквам ...най-много тебе .
Тогава ще съм проходила може би по-стабилно...Благодаря ,мила .
Поздрави и хубав ден !
цитирай
68. stela50 - Не ме забравяш ,tomdju ...Благодаря , приятелю .
14.03.2011 09:15
С удоволствие чета написаното от теб на твоята страничка . Макар и все още малко ,
ми казва много . Пиши ,ако имаш възможност , можеш ...
Благодаря ти за пожеланието ,поднесено мило ,оригинално ,с уважение .
Пожелавам ти да оставиш откроени следи по пътеката на времето...
цитирай
69. stela50 - Мила Джул , винаги си добре дошла в този дом .
14.03.2011 09:20
Както и аз доста се застоявам на твоята страничка , на която откривам
докосващи и близки до мен чувства и емоции ...
Благодаря ти за всичко ,приятелко !
цитирай
70. cefulesteven - На патерици, ала: честит рожден ...
14.03.2011 13:10
На патерици, ала: честит рожден ден:)))
цитирай
71. katan - Честита годинка, мила Стела!:)))
15.03.2011 20:44
Само годинка, а имам чувството, че се познаваме отдавна!
Трогна ме до сълзи историята на двамата големи тенори!
Може да е съвсем истинска, защото Пласидо Доминго е помагал и на други хора с тази тежка диагноза.
Пожелавам ти много и остински приятели, скъпа!
цитирай
72. priqtel12 - ЧЕСТИТА ГОДИНКА В БЛОГА, ТАНЯ!
19.03.2011 16:29
Да се множат приятелите ти! А ти не спирай да ни изненадваш с красиви неща тук, в твоето виртуално кътче. винаги се отбивам с удоволствие при теб.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17469298
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59818
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031