Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2011 00:41 - Момчето на цяла Америка ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6642 Коментари: 18 Гласове:
27

Последна промяна: 17.08.2011 01:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

34 ГОДИНИ  БЕЗ  ЕЛВИС  ПРЕСЛИ ...

Елвис Пресли е една от най-значимите личности
в поп-културата на 20 век. Той е най-продаваният
солов изпълнител в историята на поп-музиката.
Номиниран е за 14 награди 
Грами,
като печели 3 от тях,
а освен това получава и Грами за цялостен принос.

image

Елвис Аарън Пресли (Elvis Aaron Presley),
                   (08.01.1935г.-16.08.1977)
e американски  музикант и актьор. Емблематична фигура
на популярната култура от средата на 20 век,
той често е наричан само с първото си име

 Елвис и е определян като  Краля на рокендрола
                     
или просто -  Краля.


image  


Почитатели със смръзнати лица, сведени глави и свещи
в ръка почетоха паметта на Елвис Пресли на гроба му
в имението "Грейсланд", отбелязвайки по този начин
34-годишнината от внезапната му смърт на 16 август 1977 г.
Смълчани, хиляди фенове на Краля на рока обикаляха
във влажната нощ гробовете на своя идол и неговите
близки под тихите звуци на песни като "If I Can Dream"
полагаха букети и венци във формата на сърца.
Бдението със свещи се е превърнало в традиция
за отбелязване на годишнината от смъртта на
Краля на рока на 16 август 1977 г.
То е кулминацията на "Седмицата на Елвис" и много
хора чакат часове наред, за да се включат в процесията.
Бдението започна в понеделник вечерта и продължи
до ранните часове на следващия ден. За да отбележат
годишнината от смъртта на Елвис Пресли,в "Грейсланд"
се стичат почитатели от различни краища на света –
Япония, Германия, Англия, Бразилия. Мнозина от тях
се обличат в характерните за идола им дрехи, други носят
само някои от "запазените му марки" като слънчеви очила
или бакенбарди.
По данни на полицията на традиционното бдение
тази година са присъствали между 15-20 хил. души.
Традиционното бдение започва още в годината
на смъртта на Елвис, когато няколко фенове
пристигат в имението. През 1982 г. прераства
в организирана проява.
Тази година почитателите на Краля на рока отбелязват
и още една годишнина. През 1956 г. – преди 55 години –
излизат първите два албума на Елвис.
Същата година са продадени 10 млн. сингъла и 800 хил. плочи.

По материали на
Асошиейтед Прес.

 

image

                 ПОКЛОН !

image
 

Една от най - красивите и нежни песни ...  

Love me tender
Обичай ме нежно

Обичай ме нежно...
Обичай ме, мила.
Никога не ме оставяй.
Ти осмисли живота ми.
И те обичам толкова много...

Обичай ме нежно,
обичай ме истински.
Ти сбъдваш всички мои мечти...
Затова, скъпа, те обичам
и ще те обичам винаги...

Обичай ме нежно,
обичай ме за дълго.
Допусни ме до сърцето си,
защото там е мястото ми.
И ние никога няма
да сме далеч един от друг.

Обичай ме нежно...
Oбичай ме, мила.
Кажи ми, че си моя.
Ще бъда с теб през
всички години,
ще бъда...
до края на времето.

(Когато най-накрая
мечтите ми са реалност,
скъпа, знам,
че щастието ще те следва
накъдето и да поемеш...)


Превод
tekstove.info
 

image   


Елвис Пресли – живот в книги
Има над 3000 книги и безброй други
публикации, посветени на Елвис Пресли,
и броят им непрекъснато расте...

image

image

  image
image

image

image

image













Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Таничка!
17.08.2011 09:50
Елвис наистина е от кралете на световната музика. Не само поп и рок музиката. От "100-те личности, променили света". И не защото някой го е "класирал" там. Подобни класации винаги са будили съмнението ми. А защото песните му, посланията му са вечни и преобръщат сърцата на хората за любовта, която движи световете ...
Като малка твърдях, че видът му е "сладникав" и не разбирах ревящите в екстаз жени на концертите му. Слушах го, без да го гледам.:) Не че ги разбирам и сега.. По-късно видях филма за него. Как индустрията го изцежда, как го смазва и все пак, отнемайки живота му, не успява да помрачи легендата за него. А през цялото това време звучеше неземният му глас, музиката, която не можех да не приема. Днес, се прекланям пред него, пред творчеството му, пред порива му да бъде искрен, щедър и добър към хората, за които пееше и които неволно го погубиха. С обожанието си... Клипът, който си подбрала, виждам за първи път, много изискано звучи. Въобще, всичко, целият ти постинг. Благодаря,че ми припомни, Таничка... Поздрави и хубав ден!
цитирай
2. dushka - Легенда...
17.08.2011 10:32
!
цитирай
3. tutankhamon661 - stela50
17.08.2011 10:34
Среща с вечността.
Незабравим.
цитирай
4. tili - Моята вечна любов!
17.08.2011 12:22
И така ще си остане до края:)))
Чудесен пост, мила! Поздравления!
цитирай
5. monaliza121 - Привет, Стела!
17.08.2011 14:00
Не съм му фен, но това не прави гласа му по-малко кадифен. За неговите песни ми трябва специално настроение.:))
Както винаги, прекрасно подреден постинг!:))
цитирай
6. bven - Хубаво ни напомняш за Елвис, Таня!
17.08.2011 14:14
Краля на рока е вечен и незабравим!
Хубав и нежен ден!:))
цитирай
7. magnoliya - Кралят . . .
17.08.2011 14:28
Кралят на рока си отиде толкова млад, но не е забравен! Надявам се и в бъдеще да е така!
Благодаря ти, че ни припомни! Беше ми приятно тук!
цитирай
8. vandela007 - Понякога ме връщаш толкова наза...
17.08.2011 14:33
Понякога ме връщаш толкова назад!
Но е хубаво!
:) - една усмичица: малко тъжна от докосването....
Благодаря ти, мила!
цитирай
9. tota - Някои хора са създадени да бъдат звезди....
17.08.2011 15:01
Елвис е една от тези звезди, която ще осветява пътя към душите на хората...

Благодаря, Танечка!
цитирай
10. apostapostoloff - Не забравяйте едно:
17.08.2011 15:05
нито Елвис, нито Джагър и Ленън имат толкова шлагери и хитове като българина Аспарух Лешников, покорил света със своята група много преди Елвис и "Бийтълс".
цитирай
11. sande - Благодаря ти, Таня, за този невероятен подарък - разказ и букет от незабравими песни на великия Елвис!
17.08.2011 15:50
Неговите песни летят на цяла Америка и над целия свят, той е обичан и незабравим от милиони хора.

Благодаря ти за една от любимите ми песни - "Целуни ме бързо".
цитирай
12. scarlety - Момчето,което никога....
17.08.2011 19:55
Момчето,което никога няма да бъде забравено!
Поздрави,Таня за чудесния постинг!
цитирай
13. kalin8 - Благодаря ти!
17.08.2011 23:07
Прекрасен постинг, Таня!
Б.
цитирай
14. stela50 - Благодарна съм за това ,че почетохме паметта
17.08.2011 23:17
на един невероятен певец ,който неоспоримо ще остане в историята
на поп - музиката и на музиката въобще . Една среща с вечността ...
Радвам се , че ви харесват песните ,които подбрах и слушахме заедно .
Мисля ,че Елвис Пресли заслужава поклон от всички нас .
Поздрави и щастливи дни !
цитирай
15. martiniki - Толкова години вече...
18.08.2011 08:22
обичам да го слушам, открай време, събирах си всякакви картички и плакати като ученичка, бях истински запалена
amazing voicе
цитирай
16. анонимен - Единствен и прекрасен
19.08.2011 11:38
Обожавам гоооооо
цитирай
17. анонимен - нито Елвис, нито Джагър и Ленън имат ...
19.08.2011 11:41
apostapostoloff написа:
нито Елвис, нито Джагър и Ленън имат толкова шлагери и хитове като българина Аспарух Лешников, покорил света със своята група много преди Елвис и "Бийтълс".


Хахахаха Въобще неможе да става дума за сравнение между Елвис и Аспарух Лешников! ЕЛВИС Е НАЙ-ВЕЛИЯТ ПЕВЕЦ И МУЗИКАНТ В ИСТОРИЯТА НА МУЗИКАТА!
цитирай
18. nanita73 - Божествен, прекрасно е , че го е имало
03.09.2011 10:29
а тъжното е, че не е сред нас...Благодаря ти
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17575005
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59872
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930