Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2012 17:42 - Музикален спомен - 13 ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4444 Коментари: 14 Гласове:
34

Последна промяна: 03.09.2012 18:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Къщата на спомените ...

image

Една музикална къща, известна и до днес, предавана
и запазена през годините от фамилия Рикорди ...
Ще ви върна назад в годините със спомена за един 
музикален филм, който съм гледала много по- късно 
от времето  на създаването му и въпреки това си спомням
само отделни сцени и герои... Достатъчно, за да пожелая 
да си го припомня и да споделя този спомен с вас ...
Филмът проследява историята на италианската опера
през деветнадесети и началото на двадесети век,
от Росини, Доницети, Верди и Пучини ...
" Къщата на спомените" е коопродукция на Италия
и Франция, повечето от снимките са правени 
в Италия и Париж ...


        image

Известният музикален издател Джовани Рикорди /Giovanni Ricordi,
1785-1853/ е смятан за първия нотен търговец в Италия.
Неговите нотни издания и до днес се ползват с голяма популярност,
а издателската дейност се е развивала и ръководела през годините
от наследниците на Рикорди...


image

image

image

image

image

image

image

image

Интересно умело преплитане на моменти от живота 
на Великите композитори с откъси от техните вечни
незабравими опери ... На лично преживяното,
вдъхновението за написването на вълшебната
музика с великолепни оперни сцени и изпълнения...
 Точно този момент от филма, отразен в клипа -
предсмъртната ария на Мими от Бохеми, триумфът
и болката на Пучини, прекрасният букет на празния
стол на първия ред, този момент съзнанието ми 
е запазило завинаги ...
С голямо удоволствие споделям този музикален 
спомен с вас в съботния ден. 
Насладете се на великолепното изпълнение 
на Рената Тебалди и Джани Поджи ...







Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - stela50
01.09.2012 18:13

Това не съм го гледал. Струва ми се интересно.


цитирай
2. iliada - Поздрави за поста ,Таня!
01.09.2012 19:54
Поздрави за поста ,Таня!
цитирай
3. yotovava - Много нежен глас
01.09.2012 20:29
в това изпълнение ...
цитирай
4. mariniki - и за мен е ново...
01.09.2012 21:18
но пък съм очарована... не, омагьосана...
благодаря ти, Танечка... за това прекрасно изпълнение...
прегръщам те, с обич...
цитирай
5. mitkaloto - Не съм го гледал този филм но ето, че ...
02.09.2012 08:04
Не съм го гледал този филм но ето,че разбрах за него.!Поздрави !
цитирай
6. jabalka - Добро Неделно утро stela50!
02.09.2012 09:06
"Къщата на спомените" колко хубаво и примамливо...музиката в утрото се влива в сърцето , докосва!
Може би всеки от нас е поставил в кътче от същността си една къща-червено и топло кубче - на спомените , за да бъде неотменно до него в дните му на земята!
С много нежност поднесено и споделено!
Поздрави и Живот!
цитирай
7. mamas - Не съм гледала филма, жалко...
02.09.2012 13:57
Но ми припомняш ученическите години в Бургас, когато не пропускахме нито една оперна постановка (гледала съм и "Бохеми") или симфоничен концерт...
Благодаря за споделеното удоволствие!
цитирай
8. djani - Скъп, далечен спомен,
02.09.2012 14:18
Когато майка ми работеше в кино и цялото семейство гледахме "гратис" всички филми. А това е един от любимите ми филми, гледан многокротно от мен. Може би от тогава ме преследва меломанията. Благодаря ти за милия спомен, безкористна благодетелко! :)))
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Колко пъти влизах и излизах! Мъча се ...
02.09.2012 22:46
Колко пъти влизах и излизах! Мъча се да напиша нещо, но... Всичко, свързано с Пучини ми е светиня. Обръщах си снимките от Лука току преди час, влизам и що да видя :)
Гледах филма преди 2-3 години с дублаж на руски и въпреки това две седмици бях на седмото небе. Благодаря ти, stela50! Събуди ми скъпи спомени. Подарявам ти моето усещане за Пучини: http://youtu.be/N8lD9ZmYHhE

Брех, нямаш представа как ме разлюля!
цитирай
10. stela50 - Приятна вечер, приятели ... Музиката е магия ...
02.09.2012 23:07
А този филм е едно невероятно преживяване.
Може да се гледа онлайн, дублиран на руски език,
много добро качество под името " Дом Рикорди "...
Твоето усещане за Пучини ... любимо споменно...
Сега ти ме разлюля, Чайче ... Баща ми обожаваше
Пучини, пееше малки откъси ... и от Тоска точно това...
Арията на Каварадоси - Божествена ...
Слушам го в момента и ... Благодаря ти, мила ...
Не мога да опиша колко добре се почувствах след
днешния ден на абсурди и негативи ...
Благодаря, че бяхте с мен !

цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - Здравей, мила Таня!
03.09.2012 12:38
Хубава къща... Обожавам Пучини! Благодаря и радостна седмица от мен!
цитирай
12. анонимен - PROO-Обяви България
03.09.2012 14:04
Безплатен портал за обяви. Ако предлагате или търсите стоки и услуги, това е вашият сайт за обяви, подреден удобно по секции. - http://www.proo-obyavi.bg/
цитирай
13. karaiany - Моя абсолютна фаворитка в Бохеми е ...
03.09.2012 17:15
Моя абсолютна фаворитка в Бохеми е Мария Калас , Макар че Тебалди е много нежна ! :))
Прекрасен пост , Звездна !

http://www.youtube.com/watch?v=UgaN3vIqJUY
цитирай
14. ishchel - Струва ми се, че някога имахме нейна плоча
03.09.2012 18:35
в къщи...Прекрасен пост, чуден глас и една вечна любов...
Благодаря ти Стелче!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17585344
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59876
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930