Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2010 21:42 - ИСКРЕНО....от приятел
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11877 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 09.01.2013 14:11


  image                                                                                  
               Преди два дни получих неочаквано от приятел
   необикновен  подарък -  съкровено послание към най -близките
   приятели и необикновени хора, с които го е срещала съдбата....
    Бях трогната и много развълнувана ,че и аз съм една от тях.
  С разрешение на моя приятел си позволявам да го споделя с вас .


image

                           ИСКРЕНО

                                Познах ,че за тях няма нищо по- добро,
                                освен да се веселят и да правят добро през живота си...
                                                                              Еклесиаста гл.3 . 12

   Обичам ви ,скъпи мои приятели- сродни души,
   дошли от недрата на Космоса в този съдбовен миг-
   да пребъдем на Земята, да научим уроците
             на красотата,смирението ,мъдростта...

  Обичам ви  такива ,каквито сте - съвършени и чисти.
  Обичам самата ви същност лъчиста.
  Обичам ви в радост и скръб,
   когато ви боли и когато се смеем лудешки.
   Обичам ви в безсънните си нощи.
  Обичам ви ,когато се моля за мир в душите ви.
  Обичам ви,заради всичките мигове,които ни свързват
  и заради всички времена ,пространства ,вселени,
  когато сме били заедно...
  Обичам ви ,когато плачете за мен,
  когато мълчим и когато къртим зидовете на бездушието.
.
  Обичам ви ,когато музика в мен струи и залез ни обгръща.
  Обичам ви ,когато сте близо и далеч,
  за сърцето ми е все едно.
  Обичам ви ,заради всичко,което сте ми дали
  и което съм ви дала аз.
  Обичам да се оглеждам в очите ви - винаги същата.
  Обичам ви за всичко споделено,за цялата взаимност,
   която ни свързва...

  Обичам ви за изобилието от чудеса ,
  което сътворихме.
  Обичам ви ,защото сме  ЕДНО- били сме и ще бъдем
  но ще се върнем у дома, сияещи от светлина -
  пречистена музика и цвят
  и ще се усмихне  Бог...

  Обичам ви ,защото любовта е вечна,
 а нас ни свързва   ЛЮБОВТА!
 Обичам ви ,защото животът е безкраен
 и само ролите се сменят,
 а ние сме все същите артисти,
 дерзаещи съвършенство, мъдрост ,красота.

  Обичам ви
  во нуне и присна и во веки веков...
  Другото е суета.

       Каквото е било ,то е и сега,и каквото ще бъде
      то е вече било- и Бог ще повика назад
                                                             миналото.

                                          Еклесиаста . гл.3. 15

                                                                     М.М.М.

image
Художник JB Berkow.                                     

                                     




Гласувай:
7



1. iliada - Красиво послание!
15.05.2010 23:30
Красиви сънища и много истински приятели ти желая на яве!:)
цитирай
2. stela50 - Имам ги ,Илиада и съм благодарна за това...
15.05.2010 23:49
Спокойна нощ и на теб .
цитирай
3. konstant7 - Богатство е това ,
22.01.2011 21:31
Такъв приятел е безценен изумруд на пръстена живот,
Поздравления !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17469121
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59818
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031