Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2015 07:52 - десетте рибки
Автор: ringo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 808 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 22.07.2015 08:25


 Един ден отиващ към заслужената си почивка. Луната настъпваше нетърпеливо на небосклона. Аз като същински морски вълк , изправен в лодката чаках да си хвана десетина рибки, с които по-късно щях да примамвам нощният хищник. Огромното ми самочувствие се изпаряваше на талази защото всичко , което очаквах не се случваше. Седях си самичък , аз и хилещите ми се вече звезди отгоре. Някъде от нищото се чу плясък на весла. Лодката с човек в нея се приближи като Фата Моргана към мен.
Бях само чувал за него. Какви ли не неща. Всеки един язовир си има своя история разказвана край рибарските огньове. Понякога зловещи , понякога романтични, нещата имат своят автентичен образ въплътен чрез разказвача. Всичко на куп беше човека в лодката. Васко или поне всички му казваха така. Някъде във времето бе изгубил ръката си и беше приспособил веслата си по свой странен начин. Много майстори на водните спортове обаче биха му завидели. Усмихнат мъж с брадясало и обветрено лице. Някъде между бръчките му се криеше някой и друг спомен, може би за разбито женско сърце или лична житейска драма. Огледа ме и той. Знаех какво си мисли. Поредният ентусиаст загърбил уюта на топлият офис за да дойде сред дивото и да се почувства като трапер. Очаквах лек присмех и някак свит в себе си кимнах. На вода или на планина непознатите пътници се поздравяват. Едно от малките човешки ценности останали до днес. Васко се усмихна топло.
- Няма малки рибки ли приятелю?
Отговорих засрамено, че май няма слука. Вече лодка до лодка той бръкна със здравата си ръка към своята кофичка , а с чуканчето останало от другата ми посочи към една скала.
- Там ги търси друг път. Гледай размътената вода. Там са приятелю. То и рибата като хората не са същите.
- Ми то.... няма и друга риба, казах аз вече откровено засрамен.
- Хей ....има и по-лошо. Хайде бъди жив и здрав и наслука.
Огънят от отсрещният бряг сякаш вече ме викаше при палатката. Погледнах към кофичката си , а там весело плуваха точно десет рибки. Вдигнах глава да благодаря на Васко, но него го нямаше. Беше изчезнал някъде с вехтата си лодка. На другия бряг ме чакаше синът ми.
- Еееей , браво бе тате , хванал си рибки.
-Не съм аз , дадоха ми ги, отговорих замислен.
-Кой ти ги даде?
Ми.....един ЧОВЕК.



Гласувай:
1



Предишен постинг

1. support773 - Твоят си изказ, твоят стил, твойте ...
23.07.2015 11:57
Твоят си изказ, твоят стил, твойте си теми /онези човешките/. Бях се позатъжила ))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ringo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 19340
Постинги: 10
Коментари: 16
Гласове: 69
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930