Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2018 20:20 - Внимателно с Тефтера!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9103 Коментари: 18 Гласове:
18

Последна промяна: 27.01.2018 23:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Децата ми подариха прекрасен цветен тефтер. Няколко месеца го гледах и се чудих как да го оползотворя надлежно. И в един красив миг ме осени брилянтна идея.
- Колко брилянтна? - ще попитате.
И аз ще ви кажа:
- Супер-хипер-мега брилянтна. МанЯшка /както се изразяват децата/.
Почнах да си сменям паролите честичко напоследък, с цел защита от ФантомАс. 
image
 Обаче ги пиша на хвърчащи листчета и после се чудя къде съм ги бутнала. Все по-комплицирани ги измислям - забавно е!
- Мари, Веселинке, защо си усложняваш живота, - запитах се на даден етап. 
Ето, Тефтерът е прекрасна идея за съхраняване на секретна информация - не бива да стои празен! 
Снощи, благодарение на Закси,  image се научих как се сменя и паролата на рутера, а мислех, че само специалисти могат да го правят. 
Е, човек се учи, докато е жив. Смених я и сега ще си се упражнявам на воля, ще си я сменям всяка вечер, за кеф, ей-тъй-на!
 image
И ще записвам паролите в Тефтера, а някога ще го показвам на внуците като "реликва". ))) 
image

image
Поздравът е с разкошните ми Норис и Флин. Да потанцуваме!
И наздраве!







Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - На това му казват:
27.01.2018 20:46
Нямала си баба работа... сменяла си паролата...
Една парола от петнадесетина знака съдържаща букви и цифри не могат да я разбият за 1 000 години.
Вместо да сменяш парола може да изпиеш чаша вино за здраве...:)
Цялата тази техника ни опропастява маса време. Зареждаме телефона, лаптопа...
Трябва да помним ПИН кодове... Да цепим дърва за камината... Да се обаждаме редовно по телефона на любимата, защото ако пропуснем мнооого лошо може да стане.
И накрая живота ни става една торба от нужни и ненужни задължения. И тогава започваме да си мечтаем за такива прекрасни места където никой мобилен оператор няма покритие. Всеки трябва да си има такова място. Мойто е в хижа Иван Вазов в Рила. Там и ток няма ако хижаря е пийнал повече предния ден.
Весе, старай се да си улесняваш живота и да не се товариш с ненужни ангажименти.
цитирай
2. didige - А следващото за стихчетата. Този ...
27.01.2018 20:54
А следващото за стихчетата.
Този пост ми напомни скорошно прелистване на лексикон.Много мили спомени.Прочетох мои мисли на същата възраст на която е сега сина ми.
Хубава и спокойна Веси!<3
цитирай
3. zax - Не е хубаво редовно да я сменяш, ще ...
27.01.2018 21:33
Не е хубаво редовно да я сменяш, ще влезеш в преразход от към клавиатури.
:)))

Някой ден ще покажа колко голяма е хорската простотия. И как на нещо очеизвадно вместо да се приложи малко мозък, простия предпочита със зъби да изгризва ... отворена врата.
цитирай
4. vesever - Краси, знаеш, че при мен се налага, ...
27.01.2018 21:48
Краси, знаеш, че при мен се налага, заради работата ми.
Ако можех, бих работила на пишеща машина, за да си спестя излишни проблеми с компа. Обаче не може, в днешния технологичен свят, се налага да мога да поддържам техниката. Инак стават сериозни аномалии.
Ами, за паролите, при мен биват разбивани дори много сложни, за 2 часа. Та, рекох да се защитавам..
О, места да искаш, аз имам мнооооого и не си ги давам ;))
Някой ден искам да мога да се занимавам само с градинарство и да не си натоварвам толкова много мозъка..но засега няма такава перспектива....
цитирай
5. vesever - Диде, знаеш ли, че и на мен ми прилича ...
27.01.2018 21:49
Диде, знаеш ли, че и на мен ми прилича точно на лексикон! Обаче като отвориш вътре, да се чуди човек какви символи съм компилирала...като студентка пишех стихчета в тефтер, и дневник си водех...но при едно от преместванията съм го изгубила...съжалявам, че не мога да си чета старите мисли ...
цитирай
6. vesever - Закси, имам си резервна клавиат...
27.01.2018 21:51
Закси, имам си резервна клавиатура, която стои неизползваема, все ще се справя ))
Рекох да проверя кой е по-упорит, моя Милост или ФантомАс...

Направо ме убиваш с твоите метафори, откъде ги вадиш, т'ва с отворената врата и изгризването кърти! :)))
цитирай
7. lexparsy - Ам' направо ми идва да ти сложа това ...
27.01.2018 23:51
Ам' направо ми идва да ти сложа това емотиконче от Скайпа... с Он'я кат мене си блъска главата в стената... ако ша помогне, ша са снимам да ти изпратя та да се посмееш искрено Веси :-)))
Ми "паролата на рутера" (все едно емотикончето съм сложил...) ако не ти реши проблема... я се замисли кой е този Фантом=Призрак...
Направо ще ти е скучно ако го няма :-)
The grass is green,
Skies are blue,
Spectre is realth great !
???
Roses are red.
Violets are blue.
I love Spectre...
:-)))

цитирай
8. vesever - Ми, Лекси, вярно е, човек си блъска ...
27.01.2018 23:58
Ми, Лекси, вярно е, човек си блъска главата понякога, но важното е, че винаги се намира решение..
Като се замисля, и в живота е така, не само в случая.
И ти си прав, разнообразие и вълнение внася ФантомАс в компютърните ми преживелици...

Е, аз рано или късно ще разбера кой е и ще го пипна. Не съм решила, не съм го пипнала!
В тази връзка се сещам за една много приятна и лежерна песен на Clannad, в нея се пееше
No matter where you go I will find you...
https://www.youtube.com/watch?v=mITjPj7JMH0
цитирай
9. lexparsy - а лелееееее, ама нали ти казаха че ги ...
28.01.2018 00:06
а лелееееее, ама нали ти казаха че ги гледах на живо , ама Дублиращата им формация на сцена.... Свитката ми изтръпва :-))) ... а после на видеото никой не показва за повече от 1 сек стъоките... а са по-прости от нашите хора
цитирай
10. vesever - На живо сигурно са още по-въздей...
28.01.2018 00:19
На живо сигурно са още по-въздействащи...
цитирай
11. lexparsy - "още по" е меко казано. . ...
28.01.2018 00:27
"още по" е меко казано...
само да кажа... "стъпките" нямат общо с янколкото възможни "почуквания" с налчетата на обувките в так с ритъма, на всяка стъпка.. това си е друго изкуство... знаем го като "Степ", но произхода му... Гуги няма да каже...
цитирай
12. vesever - Опитвам да разучавам тези стъпки, ...
28.01.2018 00:28
Опитвам да разучавам тези стъпки, но е направо непосилно, засега. Освен ако не си намеря учител или кадри на забавен каданс, да ги усвоя бавно, след това да забързвам, докато достигна тяхната невероятна ловкост и бързина...
цитирай
13. lexparsy - Разучаването не е непосилно...
28.01.2018 00:39
Понеже и аз се загатачих преди време...
Ако споделянето ми ще помогне..
Раздели "Стъпките" от "Степа"...аз лично и двете съм изучавал толкова малко, но да разбера че да ги различавам...
Непостижимата Фантазия, която правят... е СЪЧЕТАНИЕТО ИМ....
цитирай
14. vesever - Подскоците и бързината са нечов...
28.01.2018 00:44
Подскоците и бързината са нечовешки )))
цитирай
15. lexparsy - ам да знаеш че аз не съм то казал. . . Не ...
28.01.2018 00:51
ам да знаеш че аз не съм то казал... Не признавам..
Един... дето ... ама... добре де някой каза че Ама Всичко, което е Красиво по своята Същност и Сложно... е по "човешки" ПРОСТО..... сигурация... ако не е, е фалшиво...
цитирай
16. vesever - Не знам дали е просто или сложно, ...
28.01.2018 12:03
Не знам дали е просто или сложно, обаче представяш ли си какъв нечовешки труд е паднал, за да станеш такъв виртуоз...
цитирай
17. troia - Веси,
28.01.2018 15:48
това означава, че чрез рутера може да се проникне в компютъра ? Знам, че става чрез вирус, който може да ти го изпратят на пощата или като някаква реклама или публикация. За първи път чувам такова нещо. Темата е само за специалисти или за такива, които нищо не рабзират.:)
Поздрави!
цитирай
18. vesever - Кати, така е, и аз не знаех, че чрез ...
28.01.2018 15:59
Кати, така е, и аз не знаех, че чрез рутера може човек да бъде хакнат, да, влизат ти в мрежата и виждат всичко, което става в компа ти.
Тепърва почвам да научавам много неща...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042652
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол