Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2018 15:10 - На този ден…
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5858 Коментари: 20 Гласове:
32

Последна промяна: 13.03.2018 15:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Преди осем години...  

Приятелството е магия...
богатство, дар, благословия.
"Приятел в нужда се познава" ...
Не...той просто е до теб тогава.
Когато срещаш го с усмивка,
... когато си изгубил всичко...

    image

Само няколко думи, посветени на приятел,
скъп приятел, който беше стигнал преди нас
до последния си ден, но беше оставил незаличими
следи в земния си път, незабравими спомени,
обич и мъдрост завинаги в сърцата ни.
Не помня... как вечерта на този ден 
съм отворила 
страницата, как съм писала
на един дъх...

без дори да зная как  ще продължа нататък ...

image

На този ден преди осем години
    се появи първият ми постинг в blog.bg...

... Днес отново оживяха моментите… 
    тези първи моменти в блога,
    които го превърнаха в частица от моя свят,
    едно специално кътче на творчество,
    споделяне, 
приятелства… и така до днес…

image

Попаднах сред страхотни хора, прекрасни творци... 
обикнах този свят на внимание, уважение, разбиране,
съпричастност, искрено одобрение на стойностното, 
доброто, красивото... дните минаваха бързо, 
наситени с положителни емоции и добри чувства...
радвахме се на успехите на другия, 
споделяхме 
личните си празници… болките и тревогите...
създаваше се атмосфера 
на близост, усещане,
че винаги 
сме се познавали и сме били заедно.
И беше хубаво... много ! 
Така запомних първите години в блога.

image

С БЛАГОДАРНОСТ И ОБИЧ…

image

към всички, които през тези осем години
бяха до мен в добро и лошо, подкрепяха ме
в трудни моменти с внимание и разбиране...
няма да забравя нито един... 
както тези, които са още тук, така и тези, 
които напуснаха рано земния свят… 
много от първите ми любими приятели
намериха друго свое кътче във виртуалното
пространство, но връзката ни не прекъсна… 
разбира се, ще останат завинаги в сърцето ми 
и новите срещи и приятелства – хората,
с които продължаваме да пишем, всеки
по свой 
начин, най-новата блогова история.
Това е... с моите постинги разкривам себе си... 
вълнуващи преживявания, спомени, вдъхновения, 
съкровени мисли, романтични мечтания и още…
Щастлива съм, че ме приехте, приемате и днес,
такава, каквато съм... 

image

БЛАГОДАРЯ ВИ,  ПРИЯТЕЛИ !

За осем години се случват много неща…
неочаквани, тъжни, добри…дори чудеса.
Човек е устроен да помни предимно това,
което го свързва с любов, доброта, топлота…
което прави денят му по-щастлив и красив -
това запазва в сърцето си, додето е жив.
Осем години... и малко, и много…
събрани в спомени, скрити във слово... 
дали ще са век... или миг от безкрая... 
зависи от началото... от следите до края.
Тези осем години сякаш летяха…
докоснаха всичко, до всичко поспряха.
Подредих в кутийка мъдрост и верност…
от всеки тук скътах по нещо безценно,
посветено на мен, на творец, на приятел…

Запазих си стихове, песни, картини -
запаси ще имам за още много години...
По дългия път на живота човек научава 
деня да посреща с усмивка,
да помни доброто…и добро да си иска…

stela50

 image

ВСЕ ОЩЕ В РЪКАТА СИ СТИСКАМ ДО БОЛКА
ГОТОВА ЗА ПОЛЕТ МЕЧТА...
ВСЕ ОЩЕ ДУШАТА ОЧАКВА И ТЪРСИ
НЕПОЗНАТАТА СИНЯ ЗВЕЗДА...
ВСЕ ОЩЕ ОЧИТЕ МИ КРИЯТ 
УСМИВКА ПО ДЕТСКИ ЩАСТЛИВА,
ПЛАМЪЧЕ ДИВО, ИСКРА ЗАКАЧЛИВА...
ВСЕ ОЩЕ В СЪНЯ СИ ЛУДО ТАНЦУВАМ,
В СТИХА СИ - ПЪТУВАМ...
ВСЕ ОЩЕ ВЪРВЯ ПО СЪЩИЯ ПЪТ...
СЪДБАТА МЕ ВОДИ, ПРЕЗ ГРЕШКИ,
УСПЕХИ, БОЛКИ, КОПНЕЖИ... ЛЮБОВИ.
ВСЕ ОЩЕ СЪРЦЕТО СЪС ВСИЧКО
СЕ СПРАВЯ САМИЧКО... СПИРАМ... 
ТИХО СЕ МОЛЯ, ОТВАРЯМ РЪКАТА…
И ПУСКАМ МЕЧТАТА НА ВОЛЯ.

STELA50






Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - stela50,
13.03.2018 15:34
В блог.бг наистина си намерила много приятели.
цитирай
2. ivoki - И АЗ БЛАГОДАРЯ, ЗА ПРЕКРАСНИТЕ ВИ ...
13.03.2018 19:34
И АЗ БЛАГОДАРЯ, ЗА ПРЕКРАСНИТЕ ВИ ПУБЛИКАЦИИ !
цитирай
3. erato7 - Обичам те, скъпа Таничка! Бъди ...
13.03.2018 19:42
Обичам те, скъпа Таничка!
Бъди това, което си - неподправено очарователна, мъдра, талантлива, красива и много добра! Продължавай да ни радваш с твоите стихове.
Прегръщам те!
цитирай
4. gessos - Очарована съм от срещата с Теб, Т...
13.03.2018 20:52
Очарована съм от срещата с Теб, Таничка, от вълнуващото ти творчество, нежността, интелекта, добротата, красотата, които излъчваш виртуално. А навярно и реално.
От сърце ти желая да намериш своята синя звезда, да останеш голямо дете :) , което носи чиста и светла душа!
Честита годишнина! И настъпваща пролет! Винаги бъди! Поздрав!
https://www.youtube/watch?v=jirTPdRemPI
цитирай
5. donchevav - Чудесен повод за празнуване! Осем ...
13.03.2018 21:11
Чудесен повод за празнуване! Осем години в блога е завиден стаж – на блогуване, на приятелства и битки, на умение за отсяване на истината от привидността, на доброто от прикритото недоброжелателство… И равносметката е проста – това, което общуването ни дава, си заслужава, защото:
Човек е устроен да помни предимно това,
което го свързва с любов, доброта, топлота…
което прави денят му по-щастлив и красив -
това запазва в сърцето си, додето е жив.
Красиви мисли за приятелството, силни стихове за любовта и човешката мечта, хубава музика за душата! Прегръдка, мила Танче! Благодаря, че те има, приятелко! Весела пролет!
цитирай
6. avangardi - Обичам те, мила Таничка!
13.03.2018 21:15
Честит 8 Рожден ден!
С годините със сигурност всеки от нас ще се променя.
Ще преживеем различни неща.
Няма да бъдем пощадени и от болка, разочарования и лични проблеми,
но благодарение на приятелството, което имаме,
трябва да се опитаме да оцелеем и да се съхраним като истински човеци.
Защото живота не винаги е лесен и справедлив,
но това което ни прави щастливи са приятелите и хората,
които обичаме и носим в сърцата си.
А ти си дълбоко в сърцето ми и никога няма да излезеш от там!
Бъди щастлива, грижи се за себе си
и имай един запомнящ се празник именно днес и сега!
https://www.youtube/watch?v=8kQZHYbZkLs
цитирай
7. shveik5 - Някога, чичко Гугъл за пръв път ме пусна в блог бг- в твоята градинка!
13.03.2018 22:28
„ Да пребъде честития случай,
в който строгата зрялост видя
откъде се на нежност научих…..” /Павел Матев/
Благословен да е пътят ти!
цитирай
8. kometapg - Винаги съм се спирала да чета с уд...
14.03.2018 01:03
Винаги съм се спирала да чета с удоволствие постингите ти! Продължавай да твориш красота! Честита годишнина! :)
цитирай
9. distrelets - Прекрасен повод за празнуване, ...
14.03.2018 09:57
Прекрасен повод за празнуване, Танче!
За мен е огромна чест, че този блог ме срещна с теб, и още много прекрасни хора! Всяка твоя публикация е наслада за душата и докосва тънки струни дълбоко в мен! Сигурна съм, че с всички е така! Ти си един Човек Вселена!
Прегръщам те с чувство на истинско и дълбоко приятелство!
Пожелавам ти много здраве и обич около и вътре в теб!
цитирай
10. emi1ts - Честит
14.03.2018 11:02
8ми рожден ден мила Таня!Твоите публикации изпълнени винаги с вълнуващи, емоционални стихове,,мъдрост и красота както и този прекрасен празничен постинг въздействат по един чудесен,вдъхновяващ начин!С най- искрени пожелания за още много рождени дни ,много здраве,радостни и щастливи изживявания и не спирай да мечтаеш!Хубави дни!
цитирай
11. allbatros - реални и нереални прочити
14.03.2018 13:19
Една любов когато приближи
от: hristam

"... страхливия - ще седне на брега, ще шепне колко много ти е верен, безсилния - ще плаче от тъга,
Прочетен: 2036 Коментари: 0 Гласове: -1

chara
А борисов мълчи ли, мълчи...
от: chara

Нещо, за което премиерът гузно мълчи - делото в международния арбитраж срещу България, което ЧЕЗ ще спечели (финансовата претенция е за 500-600 млн.евро). То по чия вина е? Кой 2013 г. истерично обещаваше, че ЧЕЗ ще бъде г
Прочетен: 290 Коментари: 11 Гласове: 14

ikra
Докосване до красотата
от: ikra

"Откъснах цвете и то умря.
Прочетен: 239 Коментари: 6 Гласове: 24

stela50
На този ден…
от: stela50

Преди осем години... Приятелството е магия...
Прочетен: 185 Коментари: 10 Гласове: 18
цитирай
12. vandela007 - Скъпа Тяня,
14.03.2018 18:06
Клкото и години за минат, за мен този Блог ще остане една прекрасна шарена градина, а ти - едно от най-красивите и ароматни цветя в Градината.
Честит ти 8-ми рожден ден, с пожеление за още много бъдещи творчески успехи!
Обичам те!
Продължавай да топлиш сърцата ни.
цитирай
13. barin - Здравей, Таня. Изглежда много хора ...
14.03.2018 19:12
Здравей, Таня. Изглежда много хора са оценили, че се представяш добре в блога. И аз съм доволен, утре стават три години, откакто публикувам тук. Ще направя равносметка утре, дори мога да публикувам отделна тема. Успехи и продължавай да радваш аудиторията с интересни и разнообразни публикации!
Поздрави!
цитирай
14. mt46 - Поздрави, Таня!
14.03.2018 20:27
И продължавай, докато можеш!...
цитирай
15. stela50 - kvg55 , ivoki , erato7 , gessos , donchevav , avangardi , shveik5 , kometapg , distrelets emi1ts , allbatros , vandela007 , barin , mt46
14.03.2018 22:45
БЛАГОДАРЯ ВИ...
Толкова мили думи, приятелски чувства, внимание...
всичко това ме радва естествено, но и задължава.
Никога няма да забравя годините в blog... и ВАС...
Въпреки, че отмина времето на тези малки блогови
празненства, които си устройвахме по различни поводи,
а те толкова сближаваха, стопляха, създаваха усещане
за един истински виртуален дом, реших
да продължа традицията, не можах
да отмина тази дата просто така… зарадва ме
намерението на barin да отбележи своята годишнина
в блога, може би ще го последва и някой друг…
Пожелавам ви здраве и обич,
светли дни и щастливи случвания…
Прегръщам ви през разстоянията !
цитирай
16. wonder - ЧРД на уютната ти блогова къщичка, ...
16.03.2018 18:55
ЧРД на уютната ти блогова къщичка, Таня! Винаги елегантна, ослънчена и приятелски-гостоприемна. Да си жива и здрава, обичана и уважавана, за да излъчваш добротата и топлината си към всички нас още дълги години. Прегръщам Небето ти!
цитирай
17. inel379 - Поздрави сърдечни, Stela!
16.03.2018 22:08
Мека нежност и женски чар в изобилие
привличат тук, омайват без усилие,
защото в уюта на твоя дом - реалност
е жива красотата, която е без давност!

Съхраняваш поетично най-доброто
в човешката природа, мила!
Бъди здрава, обичана
и творчески плодовита!
Слънчева усмивка да теб!:)
цитирай
18. stela50 - wonder , inel379
17.03.2018 19:08
Благодаря ви...
Прегръдки с благодарност и обич !
цитирай
19. planinitenabulgaria - Поздрави и от един не съвсем нвлизащ в стандарта,
23.03.2018 23:22
не притежаващ талант, но пък обичащ изкуството и тези, чието място е точно там.
Поздрав от мен с красота от едно непознато кътче на България:
http://planinitenabulgaria.blog/turizam/2018/03/22/na-razhodka-po-zemenskiia-prolom-7.1600280
цитирай
20. stela50 - Благодаря, Коста...
28.03.2018 15:45
Твоята страница в блога е една малка енциклопедия на българските
планини, на непознати райски кътчета... Велик художник е природата !
Незабравими са описаните от теб разходки в интересни разкази
и чудесни снимки...
Всичко добро ти пожелавам от сърце !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17469600
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59818
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031