Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2018 04:30 - Кърменето БОЛИ!
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3136 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато се гласих да раждам, изчетох де що има из гугъла и бг-мамата, за да съм най-малкото добре осведомена. В някои препоръки за бъдещи родилки ме озадачаваха съветите да си "подготвям зърната" с търкане с хавлиени кърпи, вълнени чорапи, груби тъкани, на баба ми цървулите... Не се споменаваше никакъв довод, никакво обяснение за какво ги "подготвяш" тези зърна и защо изобщо ще ги търкаш.

Аз наивно сметнах, че като сексуално активен човек, използвал вече 20 години зърната си по предназначение като основна ерогенна зона, съм напълно подготвена за всякакви засмуквания от беззъбо същество с грамаж под 4 кила, ха-ха...

И сгреших:)

Новородените бебета нямат зъбки, да. Новородените бебета като цяло са толкова мънички, безпомощни и чупливички, че не можеш да си представиш, че биха могли да ти причинят болка! Но имат един-единствен основен рефлекс - адова смукателна сила!:) Като включат в процеса на сучене и беззъбите си, но пак твърди и подплатени с костна тъкан венци, неподготвената новоизпечена майчица изпитва остро желание да го откъсне това кърлежче от интимната си част и да го пръждоса по дяволите... и не може, защото то й е много, ама безкрайно мило, драго и скъпо:)

Майка ми ми разказа, че аз и сестра ми сме сучели от нея И кръв, което е било повод за тревога при оглед на изпражненията на бебенцата - и адска болка за родилката с напукани зърна.

Има и друг момент - кърменето стимулира съкращения на разтегнатата от бременността матка, което ви гарантирам, че с един хубав-пресен постоперативен разрез след секцио ааама хич не е готино да го усещаш. Родилки след естествено раждане са ми казвали, че пак е зле. А острата болка в цицките не прави преживяването по-приятно;)

Продават се по аптеките изкуствени зърна:) Едни силиконови нацоцничета, дето ги предлагат на твърде завишена цена от производствената им такава. Уж били предвидени за жени с обърнати зърна и т.н. - но всъщност могат да свършат работа на всяка една кърмачка, готова да пищи от болка и принуждаваща се въпреки това да кърми през минимум 2 часа. Една забележка - ако вече ви боли, с изкуствените зърна пак ще ви боли - но по-малко и без допълнително травмиране на меките тъкани. Т.е. зърната ви ще имат шанса да заздравеят и да свикнат с гърча;) При остър гърч това отнема около месец и половина - два. После е песен;)

Честно ви казвам, не знам дали търканията с хавлиени кърпи и вълнени чорапи помагат. Не съм го пробвала, преди да стане късно. Ама щом го препоръчват, може и да има смисъл - и преди следващо раждане ще си го дам този зор, барем помогне;)


Тагове:   кърмене,   раждане,   ксе,   ксексе,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1152986
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662