Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2020 13:54 - Различна...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2198 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Различна…

От малка храня птиците на сън,
разхождам се със тях по ред пътеки,
смехът им претопявам в светъл звън,
а той ме пази вятърна навеки. 

Крилете си разпервам и летя,
във облаците скривам свойта нежност
и ледници понякога топя,
небрежно разпиляни във безбрежност. 

Наричана съм слънце и звезда
и ангел от Божественото войнство,
във моята усмивка и гласа,
безброй мечти се сбъдват със достойнство. 

Различна съм и мойта светлина,
лекува незарасналите рани,
аз прекосявам тихичко света,
по хиляди посоки разпиляни. 

Една любов е моята съдба,
тя идва с мен от Пето измерение,
там ще се върна някога с дъжда,
с любимия в космично единение. 

17.06.2020г.
Елица

image





Тагове:   музика,   юни,   шест,   Елица,   авторски,   поезия,   2020,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Прочетох го няколко пъти
18.06.2020 22:06
   Толкова възвишено звучи..,  като изповед на въплатена богиня от "Божественото войнство" :-)), с радост, но и с увереност в себе си.
   Ти сподели вече, че преживяваш душевно осъзнати промени и това много ме радва така споделено и стихове!  Явно при много хора е така, но не всички го осъзнават.  А май е дошло време за възходи и падения, и правене на избор...
    Много ме зарадва и вдъхнови Ели. Бъди благословена!
   Лекс
цитирай
2. cinderellathespy - 1. lexparsy
07.07.2020 11:34
lexparsy написа:
   Толкова възвишено звучи..,  като изповед на въплатена богиня от "Божественото войнство" :-)), с радост, но и с увереност в себе си.
   Ти сподели вече, че преживяваш душевно осъзнати промени и това много ме радва така споделено и стихове!  Явно при много хора е така, но не всички го осъзнават.  А май е дошло време за възходи и падения, и правене на избор...
    Много ме зарадва и вдъхнови Ели. Бъди благословена!
   Лекс


Алекс, сърдечно ти благодаря!
Извинявам се за късния отговор, но в последните седмици ми беше
много натоварено. Спечелих един конкурс и сега ще ми бъде доста натоварено,
като защитник на правата на институцията, която ме назначиха да ръководя!:)
Надявам се да ми остава време и за стихове и споделености с приятелите
тук в блог-а. Поезията винаги е била моята чиста глътка въздух и нещото,
което ме кара да се усещам силна и балансирана в битийността ми.
Много неща се промениха за мен след 20.03.2020 година. Тепърва усещам,
че ще има още промени. Само си пожелавам ежедневно да сме здрави всички
и да сме добри в дните към себе си и останалите. Това е гаранцията за растеж
в тези времена на сериозни енергийни промени на Земята!
Сърдечни поздрави от мен, Алекс!
И усмихнато лято от мен,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720198
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031