Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 16:17 - Enrique Iglesias
Автор: mecheb Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7248 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2009 16:30


Омръзна ми да съжалявам
image



      Не знам защо искаш да ме последваш тази нощ,
когато оставащата част от света.
Която с теб съм прекосил  и съм спорил 
ме кара да се чувствам зле
поради хиляди причини, които знам.
Да споделям завинаги неспокойствието
с всички демони в мен
под сребърната луна.


                                          Може би беше права,
                                           но миличка аз бях сам.
                                           Не искам да споря,
                                                 омръзна ми да съжалявам


                                              8-ма и Оушън Драйв 
                                                   с всички вампири и техните булки.
                                               Ние сме безчувствени и слепи
                                               и със силно желание за живот,
                                            отвъд сребърната луна.
image

                     Може би беше права,
но миличка аз бях сам.
Не искам да споря,
омръзна ми да съжалявам.

Стоя на улицата
и те викам,
никой не ме вижда,
освен сребърната луна.

Толкова далеч - извън космоса,
             бях ненужен - изгубих пътя си.
                 Трябда да стигна до теб,

                   трябва дa стигна до теб.

Може би беше права,
но миличка аз бях сам.
Не искам да споря,
   омръзна ми да съжалявам.

   Стоя на улицата
    и те викам,
    никой не ме виждa,
освен сребърната луна
 




Гласувай:
0



1. анонимен - Нежно и мило!
18.06.2009 17:17
Съдържателни, хармонични и нежни думи!!!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mecheb
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2205989
Постинги: 167
Коментари: 1157
Гласове: 688
Спечели и ти от своя блог!