Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2017 19:44 - 1979.Стикс/Styx.Boat On The River/ЛОДКА ПО РЕКАТА=Стикс (Styx) е американска рок група с 4 поредни платинени албума.BG ВЕРСИЯ.МИМИ Иванова,Аранж.Развигор Попо
Автор: usamus Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2320 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 15.10.2017 19:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стикс (Styx) е американска рок група, много популярна през 1970-80-те години с 4 поредни платинени албума. Едни от най-големите им хитове са "Лодка по реката" (Boat on the River), "Мистър Робото" (Mr. Roboto), "Ренегат" (Renegade), "Лейди" (Lady), "Бейб" (Babe) и "Не позволявай да свърши" (Don"t Let It End). Групата е сформирана през 1961 година в Чикаго, Илинойс като "Трейдуиндс" (The Tradewinds). Печели най-голяма популярност в края на 1970-те. Стикс са номинирани за Грами през 1980 година.==============
                      "Лодка на реката" (Boat on the River), 1979
(Включването на клавирен акордеон в тази песен удовлетворило изтънчения слух на френско-говорящото население на света и стана в Swiss number-one single April 27, 1980 – June 8, 1980)

1.Take me back to my boat on the river, - I need to go down, I need to come down.
Take me back to my boat on the river - And I wont cry out any more.
2.Time stands still as I gaze in her waters,- She eases me down, touching me gently.
With the waters that flow past my boat on the river,- So I dont cry out anymore ..
    Refr.1/ -Oh the river is wide
                 The river it touches my life like the waves on the sand.
                 And all roads lead to tranquillity base
                 Where the frown on my face disappears


3.Take me down to my boat on the river And I wont cry out anymore
 ......INTR....................................
    Refr.2/ -Oh the river is deep
                 The river it touches my life like the waves on the sand.
                 And all roads lead to tranquillity base,
                 Where the frown on my face disappears


4=1. Take me down to my boat on the river - I need to go down, with you let me go down
Take me back to my boat on the river - And I wont cry out anymore...
5. And I wont cry out anymore...And I wont cry out anymore...
================

1. Върни ме долу при моята лодка в реката Имам нужда да отида долу, имам нужда да се успокоя Върни ме при моята лодка на реката И няма да плача повече 2. Времето замръзва когато се взирам във водите й Тя ме успокоява, докосвайки ме нежно С вълните минаващи покрай моята лодка в реката Така че няма да плача повече   Refr.l. О, реката е дълбока     // Refr.2.О, реката е широка// Реката докосва живота ми като вълните на пясъка И всички пътища водят към храма на спокойствието Където грижите изчезват от моето лице Върни ме при моята лодка в реката И повече няма да плача
//Refr.2.+И повече няма да плача, И повече няма да плача// ========================
             
1980. BG ВЕРСИЯ. МИМИ Иванова
Музика Стикс, Текст Жива Кюлджиева, Аранжимент Развигор Попов

1. Ча--ка нашата лодка в реката, на кея ела, на кея ела.
Кло--ни тъжни превива върбата, и бавно се спуска мъгла.
2. Бе до вчера окъпана в злато, тази река. Ний подарихме и,
нашето лято, а малката лодка, нарекохме Моя любов.
       Reff.  -О, до другия бряг,
                  не мога да стигна без теб, ето лодката спря.
                 Спят отпуснати двете весла,
                 Как да върна при мен любовта?

3. Кло--ни тъжни превива върбата, и бавно се спуска мъгла.
........интрод........................................
          Refr.  -О,  до другия бряг,
                     не мога да стигна без теб, ето лодката спря.
                     Спят отпуснати двете весла,
                     Как да върна при мен любовта?Оо!

4=1. Ча--ка нашата лодка в реката, - на кея ела, с мен на кея ела.
Кло--ни тъжни превива върбата,- И бавно се спуска мъгла...
5. И бавно се спуска мъгла...И бавно се спуска мъгла...

=











Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: usamus
Категория: Тя и той
Прочетен: 49945
Постинги: 31
Коментари: 5
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930