Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2013 21:11 - Конфронтацията между системите ще завърши с конвергенция на елитите срещу собствените им народи! Маршал Харис -1989г, Янко Янков,Автор: nikikm
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 6163 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 03.10.2013 21:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато на 31 октомври 1989 г. бях освободен от затвора поради пълно изтърпяване на наложената ми присъда, още на 17-ата минута бях в сградата на посолството на САЩ.
Бях посрещнат лично от Посланика г-н Сол Полански, който енергично отклони искането ми за съдействие да замина за САЩ и изрично ме увери, че политическата промяна била имала нужда от моето оставане в България, като препоръча „да се присъединя” към нашумелите по онова време дисидентски клубни организации.

image

Янко Николов Янков-Вельовски


Казах му, че това няма как да стане, тъй като познавам лично всички членове на въпросните организации, и че както с оглед на възгледите ми, така и по силата на моята лична съдба и тази на близките ми аз нямам абсолютно нищо общо с тях.

Любопитно е, че при влизането в кабинета на Посланика се бяхме разминали на вратата със сина на Любомир Левчев, на когото бе уредено назначаването му като професор в някакъв университет в САЩ.
На излизане бях изпратен от
секретаря на Посолството Маршал Харис,
който любезно ме уведоми, че

ПОРАДИ СПОРАЗУМЕНИЕ НА ЕЛИТИТЕ НА ЗАПАДА И НА СССР,

както в САЩ,
така и в Европа
шанс за самореализация ще имат единствено лица като Левчев,
но не и такива като мен.

Впрочем, за да ми даде ясна представа какво ме чака в България,  
той ми каза буквално следното: 

Конфронтацията между системите ще завърши с конвергенция на елитите (еврейските! Г.С.) срещу собствените им народи!

След десетина месеци Маршал Харис демонстративно напусна дипломатическата си работа в знак на протест срещу външната политика на САЩ и стана професор в Принстънския университет.

За мен остана Адът, в който корумпираната част на източните и западните елити  превърна България!

София, 2 октомври 2013 г.            Янко Н. Янков-Вельовски

...............................................................


ИСТИНАТА!
ТОВА Е ЗА ТЕЗИ, КОИТО ИМАТ СЪМНЕНИЯ!
НЯМА ИЗТОК, НЯМА ЗАПАД, НЯМА СТУДЕНА ВОЙНА, НЯМА ПОЛЮСИ НИТО ГЕОПОЛИТИЧЕСКО ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ! ЛЪЖА И ИНДОКТРИНАЦИЯ НА МАСИТЕ И ТАКА НАРЕЧЕНИЯ ИМ "ЕЛИТ",
ТОВА Е ВСИЧКО, ПРЕДХОЖДАЩО НАШЕТО С ВАС, УНИЩОЖЕНИЕ!
КАПИТО Е? Н.М.



Гласувай:
1



1. watchtowerman - grigorsimov,
03.10.2013 23:12
не променяйте смисъла на съдържанието като дописвате с червено, защото изопачавате авторството. Янко Янков МНОГО НЕГОДУВА ДА БЪДЕ ЗАМЕСВАН В ИЗФАБРИКУВАНИТЕ ЕВРЕЙСКИ КОНСПИРАЦИИ. Ако това в случая беше вярно Янко щеше да го подчертае.
цитирай
2. watchtowerman - Янко Николов Янков 25 септември
03.10.2013 23:43

Янко Николов Янков
25 септември
Само днес ТОЧНО ОСЕМ ПЪТИ ми се наложи да изтривам от "стената си" тестове, призоваващи мен и приятелите ми да водим война срещу Световната конспирация, Ротшилдовци, евреите, ционистите и прочее.
Длъжен съм за пореден път да кажа на тези мои "приятели" следното:

Лично аз не познавам нито един еврейн, а единствения, когото някога познавах беше доцент Илко Ешкенази,
който беше агент-провокатор по делото, по което бех осъден,
и за награда го направиха ВИЦЕПРЕМИЕР,
и пак за награда, когато го провокирах и го заставих да каже истината и той обеща да напише и публикува истината -
го самоудавиха в морето.

Онези, които са виновници за моето и на близките ми страдание и смъртта на най-близките ми хора, ги знам,
те са тук, пак управляват,
и моята война е с тех,
а не с измислени зелени човечета,
марсианци и прочее.

На тези "Рицари на Световната Справедливост" препоръчвам да си водят войната другаде!

От моя сайт можете да видите, че всеки ден, абсолютно всеки ден, водя моята война срещу конкретните виновници, които са тук в България, в държавата и в Мафията.

Моята професионална специализация е Политологията, а един от нейните раздели се нарича "Конспирология".
Поне горе-долу съм наясно съм по въпроса за конспирациите и виновниците,
не отричам наличието на проблема,
но този проблем не е актуален за мен,
за мен е актуален проблема за непосредствената отговорност на непосредствените виновници за моята и на близките ми хора трагинча съдба.
За онези "Рицари на Световната Справедливост",
които, очевидно нищо не са пострадали от комунистите и от комунистическите и от сегашните правителства и специални служби, препоръчвам просто да не ме четат
и да не се опитват да ми натрапват текстове,
чрез които да дават друг облик на моята медия.
цитирай
3. grigorsimov - На watchtowerman:
04.10.2013 15:28
Ако за вас "проблема не е актуален", не значи че можете да забранявате да се говори и пише за Световната Юдейска Сатанинска Конспирация!
А това, че добавям мои пояснения или коментари, това не подменя авторския текст и авторския подход, понеже добавките ми са обозначени, и не внасят заблуждение в читателите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28312560
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031