Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2009 20:00 - Аптечни бисери :)
Автор: smilyy Категория: Забавление   
Прочетен: 4735 Коментари: 2 Гласове:
1




- Ъъ, дайте ми един Индезит, от 10 ако може.

- Дай, едно от ония, дето като го хвърлиш във вода вика “Фъш”

- Дайте ми един ГЛИСТЕР аналгин.

- Може ли едно за кръвно на "Паткафарма".

- Може ли хапчета за изрусяване на мозъка.

- Километър за температура

- 2 бисерчета фамотидин

- Зелени хапчета за епидемия

- Вие същата аптека ли сте, където я търся?

- Този аналгин където ми го дадохте, може ли да го развалите?

- Наш Иван е много болен. Ката си сложил темпериметъра, да си премери темперакурата, и като го извадил.... и като го погледнал.. 40 сантиметъра!

На тема БЛИСТЕР:
- Глистер
- Глистче
- Бластер
- Кора
- Дай ми две люспи аналгин и една люспа антистенокардин
- фолийце

- Може ли едни хапчета за секс "подагра"

- Калиев хиперкомбинат

- Капкометър

- От зелената рецепта ми дай седалгин ООН

- Копчета за хлебарки имате ли?

- А калиев сперманганат имате ли?

- дай 1 блистер от ония моите на шайкафарма

- Какво е разписанието на това хапче?

- Дай 2 колдрекс макс фактор

- Дай лакалут за вагинална промивка = лактацид за вагинална промивка

- 1 кантонерка аналгин

- Шмелник байкалски

- Презерматив

- Клиент пита аптекар къде да постави свещичките, а той му отговаря: в аНУСА. След малко клиентът се връща с две течящи от носа му свещички и пита какво да прави.

- Витамин С на скилидки продавате ли?

- Парацетамол на активия!

- Паста за зъби плака луд?

- Имате ли дефлориращ сапун на Dove

- Хлорофил на таблети против кариес

- Една кутийка презервативи Дюрасел

-Аспирин? - Колко? - За 80 кила чушки.

- Eдин аспирин узо че ме цепи главата

Разговор между клиент от мъжки пол и фармацевт:
Клиент: - Извинете, бихте ли ми дали една таблетка Трибестан!
Фармацевт: - Бих могла да Ви дам една таблетка Виагра или Левитра.
Клиент: - Аз искам Трибестан, не се нуждая от продуктите, които ми предлагате. Налага ми се да пътувам със самолет, а ми става лошо.

- Имате ли Спермадекс и Курватол?

- А чорап за разширени вени за ляв крак до коляното?

- ЧЛЕННИК БАЛКАНСКИ

- Бушони за уши имате ли?

- хапчета за заплес (запек)

- Можете ли да ми поправите "черчеветата" на очилата?

- Вагинални таблетки за през устата

- Шишенца за цокане

- Обезчестяващ спирт
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ini4ka - :]
27.07.2009 20:46
Благодаря!
Оправи ми малко скапаното настроение. [:
цитирай
2. smilyy - Моля! Радвам се, че съм успяла :)
28.07.2009 10:37
Моля! Радвам се, че съм успяла :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smilyy
Категория: Забавление
Прочетен: 63389
Постинги: 19
Коментари: 14
Гласове: 70
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031