Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2014 15:48 - Николай Бареков: Помагах на много хора с пари, с работа, с подкрепа и приятелство, а те ме предадоха! Да си опозиция на ГЕРБ е най-трудната задача!
Автор: zlatko1 Категория: Забавление   
Прочетен: 1041 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 15.12.2014 15:56


 "Безкрайно съм разочарован като човек от поведението и отношението към мен лично и към партията от много хора, на които аз съм помагал през цялото време. Помагал съм с пари, с намиране на работа, с подкрепа и с приятелство. Казвам го не само по повод на Росен Петров, но и по много други поводи, които са се натрупали през последните месеци", заяви  Николай Бареков - Дудука.
image

 Потърсихме лидера на ББЦ във връзка с внезапното решение на Росен Петров да напусне партията.

 "Само мога да кажа, че да си опозиция в България, и то да си опозиция на ГЕРБ не е е никак лека работа. Това може би е най-тежката задача. Разочарован съм от хората които ме предадоха и заради които съм лишавал семейството си от присъствието ми и от много други неща само и само, за да помагам на много хора.

 Разбирам всяка една постъпка, защото да си опозиция на Бойко Борисов и на ГЕРБ в тези трудни времена, е най-тежката задача, която един политик може да си постави", подчерта Дудука.

И няколко коментара:

Ani Naidenovich · Водещ коментатор · Smoljan Дудук, а ти си мислеше, че да си политик е лесна работа ! Ако си беше мерил приказките, можеше да не си опозиция на ГЕРБ ! Само с плюене и с пари, не става !

Самодялко Самодялков Върни милионите, които Мустака и Шопара ти наливаха, капуте! Не се прави на Маргарет Тачър, дудук! Не в Брюксел, ами в Нова зеландия да се скриеш, пак те знае кой си.! Гурнаджийска лопата, употребяван презерватив, ветропоказател, диджей на мутрите и чайлдмалестър! Върни парите, взимай си любовниците и си таковай таковата.

Дудук, ти си един посерко и не ставаш за нищо!





Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zlatko1
Категория: Забавление
Прочетен: 1624069
Постинги: 803
Коментари: 399
Гласове: 818
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930