Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2011 11:42 - Помощ, обират ни!
Автор: mitkolrus Категория: Изкуство   
Прочетен: 4502 Коментари: 2 Гласове:
11

Последна промяна: 17.03.2011 15:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отново за плагиатството

Ограбени от всички плагиати, обединявайте се!

Мълчанието не е злато.

"Днес окрадената съм аз, но утре ще е някой друг..."
Галина Иванова 

Няма крадене на идеи или теми (според Лидис), направо си е 1:1. Ето:

Крадецът:
ОГЪН ГОРИ - Таня Трифонова

Авторът: 
Любовта е винаги в мен - Галина Иванова

ПП: Посвещение от автора на плагиата -
Плач по здрач

Малко хронология:

15,00 часа 17 март 2011 - Вече не може да видите ментето (оригиналното копие) в Нетлог - "авторката" своевременно го е свалила.  "Съобщението не съществува" - Жалко!
Поне да го бях сканирал, ама нали уж за да не ме упрекнат в непозволено "препечатване" - не го направих и сега не може да се порадвате на "ОГЪН ГОРИ".
Нищо - да занете, че е същото като текст с "Любовта е винаги в мен".

15,20 часа 17 март 2011 - Ех, Деливерска, защо го свалихте. Нека да стои за назидание (освен и като отявлено доказателство)!

denissa (Дениса Деливерска): 16-03-2011г. 23:40
Като редактор в "Нетлог" лично се ангажирам със случая. Галина, имаш моята подкрепа!
denissa (Дениса Деливерска): 17-03-2011г. 12:59
Линкът вече е празен, Галя! http://bg.netlog.com/groups/mladejki_centar/forum/messageid=61954 Плагиатката дано сама намери доблестта и куража да ти се извини. Най-хубавото в цялата ситуация е, че копирането (че даже и 1:1, заедно със заглавието) говори за достойнствата на поезията ти! Успех!




Тагове:   плагиатството,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariposatracionera - Благодаря ти, Митко! Аз самата и...
17.03.2011 17:16
Благодаря ти, Митко! Аз самата исках още ден, два да седи за назидание, защото без линк няма как да се докаже грозотата на деянието.но нищо. И така е добре.
Не мога да кажа, че отдъхвам спокойно, защото идеята не беше да вдигна пушилка около мойто стихче, а да се стресне някой.Дали този някой се е стреснал - не знам. Важното е, че спрямо едно име и фамилия вече ще се внимава. Бидейки на 37 години, госпожа или госпожица Трифонова никак не е малка, за да не съзнава какво прави, нали така...
Лек, хубав следобед и благодаря за съпричастието!
цитирай
2. mitkolrus - Ако "доказателстово" ...
17.03.2011 20:17
Ако "доказателството" го няма, не считам че деянието не съществува. Впрочем и горните коментари на Деливерска в "Откровения" са достатъчно доказателство за съществуването му.
Въпросът е да има непримиримост и гласност към деянието.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mitkolrus
Категория: Изкуство
Прочетен: 380136
Постинги: 262
Коментари: 448
Гласове: 3461