Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2021 12:02 - Нежна измислица
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1230 Коментари: 7 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Промъкваш се на пръсти в моя свят
и се опиваш с нежната измама,
че виждаш бряг – уютен и познат,
дори когато знаеш, че го няма. 

Мечтаеш. И спохожда те копнеж,
по  нещо неизвестно, но жадувано –
на  устните ми топли да се спреш,
да ме приспиш или да ме сънуваш. 

И сладката отрова на страстта,
да назовеш със земното ми име...
Познал в едничка дума любовта,
смирено шепнеш „просто приеми ме“. 

У себе си, безплътна ме твориш –
прекрасна, невъзможно съвършена
и вярваш, че не може да грешиш - 
от  слънчев лъч, за тебе съм родена. 

Но не протягай ласкава ръка -
да ме докоснеш, никога не искай.
Ще разрушиш красивата мечта,
когато осъзнаеш, че съм истинска.




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - Не, не е нежна измислица,
19.10.2021 18:27
а нещо преживяно. Иначе не би могла така логично и категорично да отсечеш илюзиите:
"Но не протягай ласкава ръка -
да ме докоснеш, никога не искай.
Ще разрушиш красивата мечта,
когато осъзнаеш, че съм истинска."
Може би така и трябва - все едно Марс да иска да влезе в орбитата на Земята...
Поздрави!
П и е р
цитирай
2. pristan - Хубавото на влюбването е това, че те кара да дадеш най-доброто от себе си.
19.10.2021 23:14
Проблемът е там, обаче, че даваш най-доброто от себе си на една илюзия. Добре би било, ако човек премине от влюбването към любовта; тогава той пак дава най-доброто от себе си, но вече – на реалността.

"Но не протягай ласкава ръка -
да ме докоснеш, никога не искай."

Определено е добре истинското да бъде докоснато, за да се разбие илюзията, иначе няма урок, няма учене и няма развитие. Страхът от болката води само до упадък и разлагане.
Ако човек не е готов да изгуби една своя илюзия при общуването си с друг човек, то тогава какво да говорим за общението с Бога, при което се разбиват на пух и прах всички илюзии, дори най-дълбоките, смятани за неопровержими истини...

Хубаво стихотворение-предупреждение за опасността от илюзиите! Но все пак мисля, че колкото и да боли от "разрушаването на красивите мечти", е по-добре да протягаме ръце, иначе бихме се капсулирали в още по-дълбоки илюзии, които за себе си бихме нарекли "истини"...
цитирай
3. batogo - !!!:))) Много силна и мъдра поезия, Земела!
20.10.2021 12:48
Според мен, независимо от болката, човек е добре винаги да остава непоколебим търсач на Истината, защото единствено в нея е удовлетворението, просветлението и вдъхновението, които осмислят безусловната любов и живота на човека!
Ти си такъв търсач, Земела и знам, че ще ме разбереш...
Чест и почитания за цялостното ти творчество и дълбините на духовност, до които си достигнала!
цитирай
4. kvg55 - zemela,
23.10.2021 23:06
Прочетох стиховете с удоволствие.
цитирай
5. librarian - "У себе си, безплътна ме твориш – прекрасна, невъзможно съвършена"
24.10.2021 12:08
Така прекрасен и осъществено съвършен е целият стихотворно "нарисуван" житейски "пейзаж".
Благодаря!
цитирай
6. fun1001 - уникално изразено..просто, и Вечно...като Слънцето @)
26.10.2021 13:12
блазе, на тоз..Л'юбим) има си..Бесмъртна..

Но не протягай ласкава ръка -
да ме докоснеш, никога не искай.
Ще разрушиш красивата мечта,
когато осъзнаеш, че съм истинска.
цитирай
7. boyan - Клъц
30.10.2021 03:14
Без последния куплет.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1638904
Постинги: 512
Коментари: 1732
Гласове: 24025
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930