Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2010 00:59 - ТОМ ДЖОУНС на 70 години...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4256 Коментари: 4 Гласове:
6



Том Джоунс
image
Том Джоунс през 2007 година
 
Рождено име Томас Джоунс Удуърд
Роден 7 юни 1940
село Трефорест, Уелс, Англия

Сър Том Джоунс (на английски: Tom Jones, роден като Томас Джоунс Удуърд, Thomas Jones Woodward) е уелски поппевец, изключително популярен през 1960-те с мощния си глас, тесните панталони и отворените си ризи (и двете често от черна кожа). Том Джоунс сключва брак на 17-годишна възраст и въпреки многобройните си изневери, остава женен за жена си повече от 50 години.

„Рокът открадна душата ми "
image  НАЧАЛОТО...

Том Джоунс  получи награда за изключителен принос към музиката image
Том Джоунс оглави за първи път британската класация през 1965 г. с хита "It"s Not Unusual". Новият му албум "Praise and Blame" ще излезе на 26 юли.

image Том Джоунс Tom Jones (роден на 7 юни 1940г.) е уелски поп-певец. Роден е с името Thomas Jones Woodward. Става известен в средата на 60-те със стила на облеклото си – тесни панталони и ризи с воали. След няколко хита във Великобритания, той заминава за Лас Вегас, където променя имиджа си. Кариерата му отбелязва рязък спад през 80-те, въпреки че турнетата му продължават да се радват на голям успех. Възходът идва отново през 1987г. с хита A Boy From Nowhere от мюзикъла Matador. След този успех той започва да работи с по-младо поколение музиканти. Албумът Reload, издаден през 2000г. се превръща в най-големия успех в цялата му кариера. Той съдържа кавъри, записани под формата на дуети със съвременни музиканти. Проектът достига върха на класациите във Великобритания с продажби в размер на 6 млн. копия. През 2002г. издава последния си албум - Mr. Jones. През 2003г. е почетен с награда за цялостен принос. През 2004г. сингълът Sex Bomb става клубен хит в САЩ.

Том Джоунс за пръв път публично посвети песен на съпругата си Линда, която е неговата любов от детството в Понтиприд.

„Тази песен е за съпругата ми,” казва той почти свенливо, „за това как всички пътища водят обратно към нея. Може не винаги да е харесвала нещата, които съм направил през годините, но винаги съм се връщал при нея. Тя е моят пристан вече 51 години. ‘The Road’ е моята възхвала към нея”.


Откакто получи титлата "сър" през 2006 г., уелската звезда е продал над 100 милиона диска и е натрупал състояние 170 милиона британски лири.

image
image















                                                    image

image

„Да пееш песни е просто чудесно, но с този албум наистина исках да се заема лично. Напоследък започнах да се замислям, да поглеждам назад в живота си и исках да изразя всичко това чрез песните си. Знаете ли, записвал съм и съм имал успех с всякакъв вид музика, направих ‘Sexbomb’ и всичко останало, но този път исках да направя нещо само за мен, за историите ми, за живота ми. С други думи, когато слушате този албум, това съм истинският аз”

image

      Дилайла

Видях светлина в ноща, в която минах покрай нейния прозорец
Видях блеждукащи сенки на любов върху паравана и
Тя бе моята жена
Когато тя ме измами,аз разбрах и я изхвърлих от мислите си

Моя,моя,моя Дилайла
Защо,защо,защо Дилайла?

Трябваше да видя,че това момиче не е добро за мен
Но бях изгубен като роб, който никой не може да освободи

На зазоряване, когато онзи мъж си тръгна,аз чаках
пресякох улицата към къщата и и тя отвори вратата
Стоеше там и се смееше
Усетих ножа в ръцете си и тя не се засмя никога повече

Моя,моя,моя Дилайла
Защо,защо,защо Дилайла?

И преди да дойдат да разбият вратата
прости ми Дилайла, просто не издържах повече!

Стоеше там и се смееше
Усетих ножа в ръцете си и тя не се засмя никога повече
Моя,моя,моя Дилайла
Защо,защо,защо Дилайла?
И преди да дойдат да разбият вратата
прости ми Дилайла, просто не издържах повече!
прости ми Дилайла, просто не издържах повече!

  image     
                                                        
image









Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Поздравления!
07.06.2010 09:13
Вечните песни и Том Джоунс - прекрасно е! :)))))))))
цитирай
2. stela50 - Споделям мислите ти ,bven...Прекрасно е.
07.06.2010 12:59
Хубав ден !
цитирай
3. iliada - Привет ,Стел!:)
07.06.2010 13:03
Винаги успяваш да ме изненадаш-ето и Том Джонс остарял:)))Цели 70 години ,а така ни радваше с песните си и продължава да ни радва!:)


Да е жив и здрав още дълги години!:)
цитирай
4. stela50 - Спомен от младостта ,много харесвам тази песен...
07.06.2010 14:33
Остаряваме всички....Но изкуството си остава младо и красиво .
Здраве да му пожелаем ,Илиада !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17492018
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031