Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2011 22:09 - Искам да зная какво е любов ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9915 Коментари: 19 Гласове:
27

Последна промяна: 07.06.2011 22:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ФоринърForeigner ) е името на американска рок група, продала над 50 милиона копия от албумите си в целия свят.

Групата е основана през 1976 г. в Ню Йорк, но в основата ѝ стои британецът емигрант Мик Джоунс. Китаристът събира група, в която влизат саксофонистът на "Кинг кримсън" Иън Макдоналд, барабанистът Денис Елиът (и двамата негови сънародници от Острова), както и американците Ал Грийнууд - клавир, Ед Галярди - бас, и Лу Грам - вокали. Двамата с Грам започват да пишат хитове от първия ден на съвместното си сътрудничество. "Foreigner" подписват договор с "Атлантик" и през 1977 г. вече имат издаден албум, в който влизат шлагери като "Feels Like the First Time" и "Cold As Ice" и който става петкратно платинен.

Още по-успешен е следващият Double Vision, който остава в топ 10 повече от шест месеца и остава най-продаваният албум в цялата история на "Foreigner", достигайки продажби от 7 милиона копия в началото на новия век. Следват кадрови промени в групата - Галярди е сменен от басиста на "Рокси Мюзик" Рик Уилс.
В навечерието на 80-те "Foreigner" остават само четирима - Джоунс, Грам, Елиът и Уилс .
През 80-те Мик Джоунс и Лу Грам се концентрират върху солови проекти, което довежда до напускането на вокалиста през 1989 г. В средата на 90-те групата се събира отново, но записва един-единствен албум. "Foreigner" продължават да радват феновете си с концертни изпълнения на старите хитове, макар и в променен състав - с Кели Хансен на микрофона
.


image
image


Искам да знам какво е любов

Нужно ми е малко време,
Време за да обмисля нещата.
Чета по-добре между редовете
В случай, че ми потрябва когато остарея.

Сега трябва да изкача тази планина
Чувствам се сякаш светът е върху раменете ми.
През облаците виждам блясъкът на любовта,
Той ме затопля докато животът става по-студен.

В живота ми, имаше страдание и болка,
не знам дали ще мога да им се изправя отново.
Сега не мога да спра, пътувах дотук
за да променя този самотен живот.

Искам да знам какво e любов
Искам ти да ми покажеш
Искам да почувствам какво е любов
Знам, че ти можеш да ми покажеш

Нужно ми е малко време,
Време, за да се огледам наоколо...
Няма къде да се скрия
Изглежда, че любовта най-накрая ме откри...

Искам да знам какво e любов.
Искам ти да ми покажеш.
Искам да почувствам какво е любов...
Знам, че ти можеш да ми покажеш...
И искам да чувствам, да почувствам какво е любов.
И знам, знам, че ти можеш да ми покажеш...

Нека говорим за любов.
(Искам да знам какво e любов) любовта която чувстваш отвътре
(Искам ти да ми покажеш) усещам толкова много любов
(Искам да почувствам какво е любов) не, просто не можеш да се скриеш...
Искам да знам какво e любов, нека говорим за любов
(Искам ти да ми покажеш) искам и аз да я почувствам
(Искам да почувствам какво е любов) да искам да я усещам
и знам, да знам, знам, че ти можеш да ми покажеш.
(Искам да знам какво e любов) искам да знам какво е любовта
(Искам ти да ми покажеш) искам да знам, да знам...
(Искам да почувствам какво е любов) искам да почувствам любовта
Знам, че ти можеш да ми покажеш
...

Превод на текста на песента .

image


Хубава вечер и приятни мигове с песните на Форинър ...














Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - Хубава вечер, Таничка!
07.06.2011 22:22
"Нужно ми е малко време,
Време, за да се огледам наоколо...
Няма къде да се скрия
Изглежда, че любовта най-накрая ме откри..."

Хубаво, като предчувствие. Обичам тази песен... Поздрави и ти благодаря, че избра точно нея, Таня! До скоро!

цитирай
2. mt46 - Поздрав, Таня!
07.06.2011 22:34
"Форинър" е супер-група...
А любовта... е скрита някъде между редовете... Трябва да четем повече... :)))
цитирай
3. stela50 - Песента винаги ми напомня ...да, може би точно
07.06.2011 22:52
хубаво предчувствие , Надя ...
Приятна вечер и спокойна нощ ,мила !
цитирай
4. stela50 - Поздрав с тази хубава песен за теб ,Марин ...
07.06.2011 22:55
Винаги да те намира любовта ...и да остава при теб .
Хубава вечер и красиви сънища !
цитирай
5. miaa - Класика, Слънчева!
07.06.2011 23:35
Благодаря ти, за Форинър!
Любовта се преживява, така както я чувстваме!
Без условности и превземки! Та ни прави по- добри и истински!
Такива, каквито ние самите се харесваме:))))))))
цитирай
6. dolsineq - "Нужно ми е малко време, Време ...
07.06.2011 23:42
"Нужно ми е малко време,
Време за да обмисля нещата.
Чета по-добре между редовете
В случай, че ми потрябва когато остарея."
...................................
Хубав текст. Де да можехме винаги да четем между редовете?...Лека вечер, Стела! :)
цитирай
7. tota - Добро утро, Танечка!
08.06.2011 05:55
"Искам да знам какво e любов
Искам ти да ми покажеш
Искам да почувствам какво е любов
Знам, че ти можеш да ми покажеш"

Това велико тайнство кой не иска не само да знае, а и да познае... Прекрасна песен...Само звученео е достатъчно за да се долови посланието - усещам толкова много любов....искам да почувствам любовта....Знам, че ти можеш да ми покажеш ...за да променя този самотен живот.

Хубав ден, мила приятелко!! Да е пълен с любов!!
цитирай
8. naidobriq - Поздрав Таня..
08.06.2011 06:03
Супер е групата..
цитирай
9. ivankalilova - Прекрасна песен, приятелко мил...
08.06.2011 09:00
Прекрасна песен, приятелко мила!Благодаря, за чудесния избор!
.....Искам да знам какво е любов
Нужно ми е малко време,
Време за да обмисля нещата.
Чета по-добре между редовете
В случай, че ми потрябва когато остарея.......
ХУБАВ ДЕН, МИЛИЧКА !:)))

цитирай
10. alexs - Форинър е една от любимите ми групи
08.06.2011 09:04
А какво е любов не знам точно ......
НO ЛЮБОВТА МОЖЕ ДА СЕ ПОЧУВСТВА, УСЕТИ!
Приятен ден Таня
цитирай
11. kleopatrasv - Хубав слънчев постинг за "...
08.06.2011 10:32
Хубав слънчев постинг за "Форинър" си изваяла. Песента действа релаксиращо. Поздрави!
цитирай
12. atopalova - Поздрав!
08.06.2011 10:44
Поздрав и от мен!
Ася
цитирай
13. mileidi46 - Dobro utro,dobur den..
08.06.2011 12:25
s relaksira6ta muzika...
Blagodarq ti!
цитирай
14. silwiqna - :)
08.06.2011 12:26
Поздрави! "Усещам толкова много любов"...... Много слънце :))
цитирай
15. tili - Благодаря
08.06.2011 12:52
за този подбор! Сърцето ми се сви щастливо:)
цитирай
16. kometapg - Благодаря ти, че ни припомни тази ...
08.06.2011 14:19
Благодаря ти, че ни припомни тази прекрасна песен!:)
цитирай
17. stela50 - Отново идва вечер ...Сряда вечер .
08.06.2011 19:06
Пожелавам ви приятни и вълнуващи мигове с любимата група ,
която слушахме с вас с удоволствие. Пожелавам ви да усетите ,да почувствате любовта ,да я преживеете истински и естествено ...
Благодаря ви за хубавите коментари и гостуването в моята малка
виртуална къщичка .
Прегръщам ви от сърце !
цитирай
18. ckarlet - И аз ти пожелавам прекрасна вечер, ...
08.06.2011 21:27
И аз ти пожелавам прекрасна вечер, Таня!
Страхотна песен!
Поздрави!
цитирай
19. bven - Много хубава песен!
08.06.2011 21:49
Хубава вечер, Таня!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17493361
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031