Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2012 17:32 - Внезапни стихове ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8640 Коментари: 14 Гласове:
45

Последна промяна: 23.03.2012 19:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Лист разлистен, лист прозрачен
се люлей щастливо в здрача.
Аз към него съм вторачен
и със нежни сълзи плача ...
                     Александър Геров


image Спомени , спомени , спомени , спомени ,
пролетен ден и листи отронени .
Слушам прехласнат тихия ромон и
тъжния писък на птици прогонени ...

**********************


На разсъмване в тревата росна
някой моето чело докосна.
Някой ме целуна и прекръсти  --
две щурчета със зелени пръсти .

***********************

Какво е това , какво е това --
едно малко стръкче трева.
Но то е по- силно от мене, човека,
който притихна под сянката лека .


***********************

Ето ме отново сам , но с хиляди въпроси .
И към Космоса голям моят дух се носи .
Докъде ще стигне той , аз къде ще стигна ?
Една весела звезда ласкаво ми смигна ...

***********************

Разпъван в делници и нощи ,
безмерен в устрема напред,
надежда аз не губя още ,
че ще оправим този свет ...

  
***********************
Импресии от стихосбирката
" Внезапни стихотворения "
на Александър Геров .


image Даниела Колева - художник







Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - Поздрави за прекрасните стихове на Александър Геров!
23.03.2012 17:52
И за подбраната чаровна музика.
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Таничка!
23.03.2012 17:59
"На разсъмване в тревата росна
някой моето чело докосна.
Някой ме целуна и прекръсти --
две щурчета със зелени пръсти ."

Благодаря ти - прекръсти ме преди Благовещение с тези внезапни стихове на Геров! Ако беше друг човек - (аз да кажем) - щеше да прокънти и опищи блога, че му е изчезнал постинг. А на теб не само постинг, а и едно силно стихотворение отиде в небитието... И въпреки това, успя да извикаш усмивката ми вчера - знаеш ли, радвам се, че имам приятел като теб. Тук диша хармонията - а това е рядкост. Нищо не вълнува повече сърцето от Хармонията и Обичта. Благодаря ти и - Взимам си го за букета - три за късмет!!!:):):)

цитирай
3. ivankalilova - Прекрасно е тук, както винаги!...
23.03.2012 18:57
Прекрасно е тук , както винаги!
Истинска наслада за сърцето и душата !
За кой ли път , щом прекрача прага на твоята виртуална къщичка се сещам,че
,, хората забравят какво сте им казали,забравят какво сте правили,но никога не забравят начина по който ги карате да се чувстват!''
А тук, при теб винаги се чувствам прекрасно !
БЛАГОДАРЯ, ПРИЯТЕЛКО!:)))
цитирай
4. mariniki - благодаря ти, мила Таня...
23.03.2012 19:37
че ме потопи в прекрасната поезия ня Ал. Геров...
и във вълшебната музика на Giovanni Marradi...
бях тук с удоволствие...
цитирай
5. tota - Без думи...
23.03.2012 21:41
Пред красотата от думи и хармонията....Колко силни импресии си ни подбрала. Благодаря ти, Танечка!
"И ний бяхме деца и мечтаехме, вярвахме
и обичахме хиляди работи.
Днес къде са очите ни, светли и сини?
Нежна пролет, прости ни, прости ни!"

Из "ПРОЛЕТ II" на Александър Геров
цитирай
6. daan - :)
24.03.2012 06:48
preubavo
imaj prekrasen den
цитирай
7. stela50 - Здравейте , приятели ... навън е прекрасен слънчев ден ...
24.03.2012 12:29
Пожелавам ви слънце и светлина в душите и приятни преживявания .
Вчера подреждах старите си книги , които носят много мили
и скъпи спомени и прелистих книгата на Александър Геров от 1986- та
година . Разтворих я на импресиите и ... първата импресия
е озаглавил пролет и я поставих като мото на постинга ...
А картините сякаш намериха точното си място --
първата се нарича " Пролет" , а втората -- " Надежда " ...
Радвам се , че сте поспрели при моята пролет ... с надежда .
Благодаря ви за това , че отново сте с мен ... до мен
и моите лични дневници .
Прегръщам ви сърдечно !
цитирай
8. jabalka - Поздрави сърдечни и от мен!
24.03.2012 13:43
Много , много ми харесаха тези внезапни стихове...от Александър Геров !
Благодаря за тези мигове с пролетна надежда!
цитирай
9. shining - Красиво, красиво...
24.03.2012 17:10
...и силно! Ти като будител същ просветляваш душите ни и сочиш красотата... :)
Ехе, това съвсем спонтанно и от сърце и с усмивка ми дойде да ти го кажа.
Защото неведнъж съм казвал, че все бързаме и бързаме и бързаме...за къде ли? - и пропускаме много неща, забравяме удобничко и т. н. При Незнайко бях сложил една латинска сентенция- Ние знаем това, което помним.
А иначе :
надежда аз не губя още ,
че ще оправим този свет ...
А бе щом съм още тук и пиша, сигурно и аз не съм загубил надежда, макар че понякога се чувствам толкова изгубен... Дано ме разбираш.
Светло да ти е!
цитирай
10. listec - Като пролетен полъх...
24.03.2012 20:39
Букет от поезия ,музика и цветя...
Благодаря, Стела!
цитирай
11. bven - Една весела звезда ласкаво ми смигна ...
25.03.2012 11:33
Нека пролетни звезди весело ни гледат
и в утринни зори щастие с любов ни дават!
Честит празник, Таня, бъдете много щастливи и звездни в разничния ден!
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Честито Благовещение
25.03.2012 22:50
Бъди винаги носителка на благи вести, както и до сега си била за нас, блогерите.
цитирай
13. mileidi46 - Блага вест, блага дума, блага ус...
26.03.2012 01:17
Блага вест,блага дума,блага усмивка...
Блага прегръдка ...
цитирай
14. martiniki - надежда аз не губя още , че ще оправим този свет - и ти си такава, негубеща надежда, Таня ..:)
26.03.2012 08:30
Много хубави късчета
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17489435
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031