Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2013 02:19 - КОШМАРА НА МЕЧТИТЕ
Автор: gkrivan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 999 Коментари: 1 Гласове:
0



ИСКАМ ДА ТЕ НАРИСУВАМ НО НЕ ЗНАЯ КАК, УВИ ДУШАТА И СЪЛЗИТЕ НЕ МОГА ДА ПОКАЖА ,И БОЛКАТА ГОЛЯМА РАЗКЪСВАЩА СЪРЦЕТО МИ ЩЕ СТОПИ ЕКРАНА,КАКВО ЛИ ДРУГО МИ ОСТАВА ОСВЕН ДА СИ МЕЧТАЯ ПОНЕ ЗА МАЛКО В СЪНИЩАТА МИ ДА ВЛЕЗЕШ ТИ,ДА ДОПРЕМ РЪКА В РЪКА ЗА МИГ ПРЕКРАСЕН ЗА ДА СЕ ПРОСВЕТЛИ  ЗА МАЛКО МОЯТА ДУША,ДА УСЕТЯ БОЛКАТА ТИ АЗ ГОЛЯМА ЗА ИЗГУБЕНИТЕ НИ МЕЧТИ .ИСКАМ ДА ТИ КАЖА НО БОЛИ А И НЕ ЩЕ МЕ ЧУЕШ ТИ КАКВО Е ДА СИ САМ В СВЕТА НА СВОИТЕ МЕЧТИ,КАКВО Е ДА СЪНУВАШ ЧЕ ОБИЧАШ И ДА НЕ СЕ ДОКОСНЕШ ТИ А САМО ЕЙ ТАКА ЕДНА ИЗЮДИЯ ГОЛЯМА И  ЗА ДА ПРЕОДОЛЕЕШ БОЛКАТА ГОЛЯМА СЕ ОТДАВАШ НА БЕЗУМНИТЕ СИ МЕЧТИ.ДОРИ И ДА БОЛИ ОБИЧАЙ ДОКАТО  МОЖЕШ НА ТОЗИ СВЯТ ЗАЩОТО ЩОМ СПОМЕНЪТ УДАВИ ТВОЕТО СЪРЦЕ ,ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО ТИ ОСТАВА Е ДА ЖИВЕШ ВЕЧЕ В КОШМАРА НА МЕЧТИТЕ.




Гласувай:
0



Предишен постинг

1. vilipetkova - НЕ МИСЛИ ЗА КОШМАРИ - ЖИВЕЙ ЗА МИГА!
23.01.2013 00:00
Защо е таз тъга необяснима?
Приятели безбройни имаш ти...
Мечтаната от теб любима
ще изпълва с радост твойте дни...

Не се предавай на тъгата си,
за щастие, любов мечтай.
Усмихни се на съдбата си,
и бъди щастлив до край!

В.Петкова

Това съм го писала преди много време, но е подходящо да ти го пусна отново и тук. Забрави болката, забрави тъгата, не мисли за утрешния ден, живей днес и сега. Никой не знае какво му готви Съдбата, затова не пропускай нито миг. Вземи всичко, което можеш, наслади му се сега, не се страхувай да мечтаеш - мечтите се сбъдват! ЖИВЕЙ ЗА МИГА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gkrivan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47419
Постинги: 23
Коментари: 22
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930