Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2013 13:43 - Пътят до тук ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11191 Коментари: 27 Гласове:
30

Последна промяна: 03.07.2013 13:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Спирам ... и мисля ...
как беше до тук ...
Изгубих ли много по пътя
не помня ...
Но много получих ...
Приятелство, обич ...
от книгите мъдрост
и вяра си взех ...
От срещите радост,
незабрава ... и болка,
тъга и копнеж, 
любов и надежди ...
по пътя до тук
получавах ... и давах,
падах ... и ставах,
в сърцето ми имаше
място за всичко,
и нито за миг не остана
самичко ...
Спирам и мисля ...
Колкото има напред,
нека в живота се повтори
отново в същия ред ...

stela50

image

С благодарност и любов към всички,
които вървяха до мен, бяха щастливи
и тъгуваха с мен ... за тези, които ми
дариха своята безрезервна обич
и приятелство... взаимност и споделеност.
За тези, които и днес ми дават вяра и сила,
не само в реалния живот,
но и тук - в blog.bg ...
     Благодаря ви сърдечно !






Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nrd - Поздрави и подкрепа!
03.07.2013 14:14
Твоите стихове не се нуждаят от коментар-просто казват всичко!
Това е най-добрият и въздействащ блог-много красота,стил,приятелство!Браво!
цитирай
2. valeska - !
03.07.2013 14:35
Благодаря, Стела!:)
цитирай
3. djani - Блога ти е малко бижу, като стил, съдържание и визия ...
03.07.2013 18:51
Но, присъствието, топло и любвеобвилно си ти, Звездичке. Това го прави желано място за споделяне с приятелите ти.
цитирай
4. stela50 - nrd, valeska, djani
03.07.2013 19:27
Благодаря ви ... не можете да си представите
колко имам нужда сега от приятелска подкрепа,
а добрата дума винаги стопля и дава кураж...
Прегръщам ви с обич !
цитирай
5. kalin8 - Привет!
03.07.2013 20:12
Поздравления за стиха, Таня!
И...Нека занапред,
колкото е отредено,
с Божията помощ...
Да сме заедно!
Б.
цитирай
6. megg - Равносметка
03.07.2013 20:17
Понякога пътят се разпилява, обърква, но винаги си струва, когато има с кого да го вървиш,заради кого ... И се ширва безкраят, и е светло, и пристъпваш с леко сърце...
Поздрав и прегръдка за вълнуващия постинг, Таня, намира пътя до душата!
цитирай
7. magnoliya - Прекрасно е. . . ! Спри и си помисли ...
03.07.2013 20:53
Прекрасно е . . . !
Спри и си помисли дали точно това искаш - да се повтори всичко хубаво от живота ти в същия ред. И знай, че нито един миг няма да се повтори! Че ще ти е по-интересно ако не се повтори, ако не знаеш какво предстои, защото ти вече си го изживяла.
Поздрави и лека вечер!
цитирай
8. stela50 - kalin8, megg, magnoliya
03.07.2013 21:30
Много ме зарадва присъствието ви,
приятелските чувства и споделени мисли.
Много хубаво си го казал, Борис :
...И...Нека занапред,
колкото е отредено,
с Божията помощ...
Да сме заедно! ... Благодаря, приятелю !
И ти , мила Мег ... Понякога пътят се разпилява,
обърква, но винаги си струва, когато има с кого
да го вървиш,заради кого ... Прегръщам те !
Като помисля ... права си, Магнолия ... всъщност
мисълта ми беше, че не съжалявам за нито един миг,
и най - болезнения и сигурно отново бих го извървяла,
но разбира се нищо напред няма да се повтори
в буквалния смисъл ... Сърдечна прегръдка !
цитирай
9. mt46 - Поздрав, приятелко,
03.07.2013 21:42
за хубавата стихо-изповед!...
Лека вечер!...
цитирай
10. ggospodinov - .
04.07.2013 02:34
Спиращо дъха..
Благодаря!
цитирай
11. planinitenabulgaria - Постинг - еталон!
04.07.2013 09:34
Така се пишат постинги!
цитирай
12. djouns - Пак си с фалшиви прочити. Имай малко ...
04.07.2013 10:21
Пак си с фалшиви прочити.
Имай малко срам и не стой всеки ден на първа напомпана.
НЕ СЕ ПРИНИЗЯВАЙ ДО КАКА ТАНА И ЛУДАТА ГИНА, ти поне си интелигентна
цитирай
13. djouns - Добрият модератор
04.07.2013 10:22
свали от първа поредното л..о на лудата Гина, ами този??????
цитирай
14. tota - Мила Танечка,
04.07.2013 11:26
Поздрави за хубавото стихотворение - изповед! За музиката, за всичко, което правиш за нас, твоите приятели и почитатели! Благодаря!! Не спирай!

И не обръщай внимание на тези, които с лека ръка си позволяват да слагат минуси и да пишат коментари.

Хубав ден!!
цитирай
15. djouns - Нека да си пише жената.
04.07.2013 11:39
tota написа:
Поздрави за хубавото стихотворение - изповед! За музиката, за всичко, което правиш за нас, твоите приятели и почитатели! Благодаря!! Не спирай!

И не обръщай внимание на тези, които с лека ръка си позволяват да слагат минуси и да пишат коментари.

Хубав ден!!



Но да не я помпа един луд
ще отречеш ли госпожо, че и тя, като Савата, Вмир, Пискова, Йотова, цефул е ВЕЧНО НАПОМПАНА?

на теб харесва ли тия боклуци да са ВЕЧНО НА ПЪРВА НАПОМПАНИ?
цитирай
16. tutankhamon661 - stela50
04.07.2013 11:50

Отличен постинг!

цитирай
17. djouns - За тоя луд говоря.
04.07.2013 12:32
tutankhamon661 написа:

Отличен постинг!



Сета блогърът, но не човек Сава е снесъл яйце и след като се е представил първи ие му е дал глас, започва да помпи, щото това влечуго мле да е на първаа.

Не ставай като л---то сава, пак повтарям, ти си интелигентна, а не съдран чувал като савата.
цитирай
18. tota - Поздрави за хубавото стихотвор...
04.07.2013 13:21
анонимен написа:
tota написа:
Поздрави за хубавото стихотворение - изповед! За музиката, за всичко, което правиш за нас, твоите приятели и почитатели! Благодаря!! Не спирай!

И не обръщай внимание на тези, които с лека ръка си позволяват да слагат минуси и да пишат коментари.

Хубав ден!!



Но да не я помпа един луд
ще отречеш ли госпожо, че и тя, като Савата, Вмир, Пискова, Йотова, цефул е ВЕЧНО НАПОМПАНА?

на теб харесва ли тия боклуци да са ВЕЧНО НА ПЪРВА НАПОМПАНИ?


Блог.бг отдавна не е този, който беше. За съжаление.Нека си оправят нещата.
Не зная какво значение има дали си на първа или не. Вероятно суетата човешка и егото. Всеки знае себе си защо е тук. Мисля, че е по - добре да изразява себе си по някакъв начин, отколкото да му се случват случки. Писането е терапия, умението да можеш да кажеш нещо - призвание. Да благодарим на всички, които отделят от времето си и публикуват тук в различните раздели.
Не зная какво има да делим? Не зная....
Колкото до Танечка, тя е един стойностен човек с прекрасна душа, отворена към света и хората. Даряваща Доброта и Любов!!
Нека да е на първа!!

цитирай
19. seasonofthewitch - Трогателен постинг!:) Поздр...
04.07.2013 13:41
Трогателен постинг!:)
Поздрави!
цитирай
20. stela50 - tota
04.07.2013 14:21
Благодаря, приятелко ... но няма смисъл, уверих се вече...
Най - учтиво помолих да не ме посещават хора, които нямат отношение
към страницата ми, не ми е приятно да чета грозни думи ...
Най - лесно е да сложа модерация, но така съм започнала, и така смятам
да е до края. От три години и половина съм в блога, мисля, че нищо
не съм получила даром и това, че по посещения съм на първа
не се дължи само на последните месеци, могат да се върнат назад,
но всъщност това е без значение, ти знаеш, ти ме познаваш най - добре ...
Тук съм и продължавам да бъда именно заради приятелството,
за споделянето, за възможността да чета и коментирам интересни
и вълнуващи, стойностни и талантливи публикации ...
Мисля, че няма от какво да се срамувам, напротив ... Приятно ми е
и не съжалявам нито за момент за това, чу съм в блога, въпреки ,че
абсолютно съм съгласна с теб - вече не е същото ...
Бих помолила модераторите, ако има възможност да не извеждат
постингите ми на първа, тези който имат желание винаги
ще ме открият ... а може би скоро ... ще се успокоят недоволните духове.
Благодаря ти за всичко , приятелко ... Обичам те !
цитирай
21. stela50 - mt46, ggospodinov, planinitenabulgaria, tutankhamon661, seasonofthewitch
04.07.2013 14:42
Благодаря ви сърдечно ... През това лято съдбата ме постави
пред нови сериозни изпитания, моля да ме извините, от една страна
много трудно влизам понякога в блога, от друга нямам възможност
да следя редовно, да чета и коментирам любимите си блогове.
Това донякъде провокира спонтанната ми стихо - изповед,
както я нарича Марин, имах нужда да благодаря на всички вас,
които не ме забравяте, подкрепяте ме ... разбирате ме ...
ВИЕ ... МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ ТУК ...
Преди две години ви написах нещо, за което веднага съжалих,
притесних ви излишно, но не деактивирах поста - има много скъпи
за мен неща в него. Днес съм в доста по - сериозна ситуация,
но се надявам, много се надявам да завърши всичко добре ...
За тези, които си спомнят, а и за новите ми приятели -
пожелавам - ЩАСТЛИВО ЛЯТО, BLOG.BG !
http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/07/10/shtastlivo-liato-blog-bg.780308
цитирай
22. martiniki - нека в живота се повтори отново в същия ред ..
04.07.2013 19:22
С устрем през изпитанията, Таня! С вятър и слънце, и макове!
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - Неповторимото в сърцето...
04.07.2013 21:36
С каква надежда в тъгата, скъпа Таня! Благодаря ти за всичко, но най-много ти благодаря за това, което предстои. За това, което ще бъде - в сърцето! Където ще бъдем заедно. И нека изпитанията ни дадат сила, нека ни спасят в благослов и продължим пътя на сърцето... Нерзделни! Прегръщам те и знам, че каквото и да е изпитанието през което минаваш, заедно ще го преодолеем! Обичам те!
цитирай
24. jabalka - Поздрави мила Стела!
05.07.2013 12:53
"Усилията вина ги си заслужават!"

Както , за всеки , така и за всички, защото са направена крачка от нас. Развитието на нещата не зависи само от нас!
Прегръдки и най - добри пожелания!
От почитател! :)
цитирай
25. erato7 - Прегръщам те топло с обич, мила Т...
05.07.2013 13:39
Прегръщам те топло с обич, мила Таничка! И вярвам, че всичко ще е наред с теб!
цитирай
26. lenabela - Здравейте!
14.07.2013 22:46
Възхищавам се на вашето оценяване на всичко! Смятам, че това е едно от най-ценните неща- да оценяваме и да търсим смисъл във всичко. Не мисля, че нещо е безмислено, стига да ни се открие някога смисъла.

Благодаря ви за споделянето! :)))
цитирай
27. priqtel12 - Красиво казано
15.07.2013 16:19
и в рима.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17555145
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59863
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930