Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2013 19:12 - Своят остров ...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8661 Коментари: 8 Гласове:
31

Последна промяна: 25.07.2013 19:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
А ненужния спор оставете –
всичко вече доказах си аз:
най-красиви са пак върховете
недостигнати още от нас ...


        image

   СПОМЕН ЗА ЕДИН НЕВЕРОЯТЕН ЧОВЕК ...
    напуснал този свят на 25 юли 1980 година.

                ВЛАДИМИР  ВИСОЦКИЙ 

image

Живял бурно и не по правилата, търсил живота
с всичките му нюанси, Владимир Висоцки напуска
този свят по време на провеждащите се в Москва
Олимпийски игри. Градът бил затворен,пресата
не отпечатала обяви за смъртта на поета.
С изключение на малко съобщение за датата
на погребението във „Вечерна Москва" и неголям
некролог в „Съветска култура"...
На Таганка, над билетната каса, било поставено
скромно съобщение:
„Умря актьорът Владимир Висоцки".
Нито един от закупилите билет не го е върнал.
Всички пазят своите билети за това несъстояло се
представление като реликва... 
Край театъра се събрала огромна тълпа, която
стояла там в течение на няколко дни.
Погребението било на 28 юли и цяла Москва
погребвала своя любим актьор, певец... Човек.
Стадионите били празни, въпреки провеждащите се
игри, около теaтъра на Таганка хората изпълвали
дори покривите.
По-късно, в автобуса, Марина споделила с един
от приятелите на Владимир, Вадим Туманов
„Вадим, виждала съм да погребват принцове, крале,
но нищо подобно не съм виждала..."
Така Русия изпращала своя син, написал повече
от 600 песни, поема за деца в две части,
изиграл десетки роли. Писал романи, сценарии,
участвал в радиопиеси... И най-вече онзи, който живял
така, както може да живее само един вътрешно
свободен човек. Онзи, който пее така,
че раздира сърцата и умовете с гласа си.
Онзи, който те кара да се почувстваш свободен и ти.

К. Иванова

image

image

image
Художник - Зуфар Гизитдинов

----------------------------

Аз не обичам изхода фатален
и няма да ми писне да съм жив.
И мразя се, когато съм печален;
когато пея, а не съм щастлив.

Аз хладния цинизъм не обичам
(Не вярвам във възторга въобще!)
през рамото ми някой да наднича,
писмата мои друг да ги чете.

Аз мразя разговори полусмели,
полунеща да шепнат с полуглас.
Аз ненавиждам – в гръб когато стрелят,
когато в упор стрелят – мразя аз.

Аз не обичам с клюки да се калям,
а също и съмнението зло.
Аз не обичам змийски да ме галят,
с желязо ди ми стържат по стъкло.

Аз мразя ситите душички, свити,
аз предпочитам истинския риск.
Да бъдеш честен вече е събитие,
че чест е днес да бъдеш ти сплетник.

Аз мразя счупени крила да виждам
изпитвам жал, но само към Христа.
Насилието както ненавиждам,
така и ненавиждам слабостта.

И мразя се, когато се страхувам.
Когато бият някой без вина.
Когато във душата ми нахлуват
и в нея храчат своята злина.

Аз мразя и манежи, и арени –
там сменят милиони за петак.
Дори след най-големите промени
аз няма да ги заобичам пак. 

                      Владимир Висоцки






Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nrd - ПОКЛОН!
25.07.2013 23:13
Благодаря,за спомена!Наистина каквото и да кажем за него е недостатъчно .
цитирай
2. tota - СПОМЕН ЗА ЕДИН НЕВЕРОЯТЕН ЧОВЕК ...
25.07.2013 23:58
Легенда !! Поклон! Жив е споменът за теб, Володя Виесоцки!

Благодаря, Танечка!
цитирай
3. mitkaloto - Един голям талант, който си отиде ...
26.07.2013 15:21
Един голям талант,който си отиде без време..
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Той не беше оттук, от тази земя!
26.07.2013 17:50
Бе Ангел, който ни навести за кратко и остави нетленно наследство. Дари ни безсмъртния порив към свободата и неприкосновеността на човешкия дух.

Прекрасен постинг, мила Таня. Благодаря ти!

цитирай
5. magnoliya - Прекрасно си го представила, пр...
28.07.2013 15:44
Прекрасно си го представила, прекрасни са и графиките на Зуфар Гизитдинов!
Жалко е, че талантливите си отиват много рано!
Желая ти приятен и прохладен ден!
цитирай
6. faktifakti - един от любимците ми.
28.07.2013 20:55
благодаря за чудесния постинг.
цитирай
7. tsanynka - Чудесен постинг!
11.08.2013 10:50
Висоцки - една цяла епоха!!!
Поклон!
цитирай
8. priqtel12 - Поклон
12.08.2013 11:51
пред спомена за този невероятен човек!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17581051
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59876
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930