Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2014 21:20 - Един подарък...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5122 Коментари: 11 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Поздрав за вас... За вас, които всеки ден спирате на моята страница,
дори само за поздрав, дори само за миг...
дори когато дълго време не съм ви гостувала...
Има неща, дребни на вид, които стават специални
когато се случват в точния момент... които усещат
някак интуитивно кога да се появят с обич, внимание,
приятелски жест, добра дума... има такива неща...
Искам да ви се извиня, че напоследък за кратко
влизам в блога, не успявам навреме да прегледам
вашите публикации, да коментирам... да споделя...
Има такива моменти, когато просто не е възможно,
колкото и да ти липсва нещо, колкото и да имаш
желание... Минутките, които си отделяш не стигат...
Снощи получих един неочакван подарък от 
виртуална приятелка... специален и скъп за мен...

Благодаря, Милейди...
и аз пропускам цифричката... има ли значение.
Благодаря ти за прекрасната емоция, за красивото 
посвещение, за това, че ме наричаш своя приятелка ...
Благодаря ви... на всички вас, които всеки ден 
посрещате утрото с мен... и на вас, които пиете с мен
следобедното си кафе... и на вас, които се отбивате
късно вечерта... 
Здраве и обич ви желая !

image

Когато получиш подарък различен...
за някои чуден , за други - безличен,
безценен за теб, нестандартен, единствен.
Разбираш,че друг е открил твоите мисли,
намерил е място в твоите дни,
светът с две слова е обърнал дори...
Когато получиш подарък такъв,
бързо откриваш и верният път,
поправяш неволно направени грешки,
приемаш нещата... просто човешки.
Шегуваш се...(странно е) с болката вече,
изпращаш я мислено много далече...
Изглежда по- хубав денят... и по-весел,
каква светлина този дар е донесъл.
Колко усмивки и смели надежди...
Само няколко думи с послания нежни.

stela50


image


Художник Татяна Никитина 





Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vestige - Хубава вечер Таня!
06.03.2014 22:17
Радвам се на постинга ти. Толкова топлина блика от него. :)
цитирай
2. mt46 - Благодаря!...
06.03.2014 22:23
Поздрави за постинга!...
Лека вечер и нощ!...
цитирай
3. neprosvet - Благодаря ти за сърдечния постинг, Таничка!
06.03.2014 22:37
Ти си много искрен и добър приятел!
Хубава вечер и пролетно настроение!
Прегръдка!



цитирай
4. mileidi46 - Кафето ми тази сутрин имаше неве...
07.03.2014 10:01
Кафето ми тази сутрин има невероятен пролетен дъх ,а усмивката и мисълта летят някъде към теб...
Нежна както винаги си мила,думите ти галят душата ми и макар,че само виртуално си контактуваме,някъде в пространството,душите ни са намерили своят ритъм и танцуват своят космичен танц...може би,защото се познават отдавна,от някакъв друг живот и защото там,в пространството има баланс и закономерност,няма фалш...
Страхотна си!!
И ти благодаря..с прегръдка и усмивка!!:)))
цитирай
5. shining - Благодаря за красивия и искрен п...
07.03.2014 10:17
Благодаря за красивия и искрен поздрав!
Винаги ми е била приятна компанията ти, а думите ти ме вдъхновяват и ми повдигат духа! Благодаря и светло да ти е на душата дори и в дъждовното мартенско време! :)
Поздрави!
цитирай
6. ivoki - СТРАХОТНО ! БЛАГОДАРЯ !
07.03.2014 10:42
СТРАХОТНО ! БЛАГОДАРЯ !
цитирай
7. megg - " Изглежда по - хубав денят ... и по - весел"
07.03.2014 11:41
И е . Благодаря за този постинг, Таня, за топлината, за кротката красота, тихите думи, които отекват със силата на човещината.
Поздрави с пожелания за пролетно настроение, слънчево! :)
цитирай
8. vilish - С БЛАГОДАРНОСТ, ТАНЯ!
07.03.2014 15:27
УСМИХНАТ ДЕН!
цитирай
9. distrelets - Много топлина и красота!
07.03.2014 18:32
Благодаря за топлината и красотата, които излъчват твоите публикации!
цитирай
10. tota - Поздрави и прегръдки, Танечка!...
07.03.2014 22:22
Поздрави и прегръдки, Танечка!




цитирай
11. erato7 - Честит 8-ми март, мила Таничка!...
08.03.2014 11:43
Честит 8-ми март, мила Таничка!
Бъди това, което си!
С обич и топла прегръдка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17555993
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59864
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930