Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2016 18:44 - Вторник...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3920 Коментари: 14 Гласове:
27

Последна промяна: 07.06.2016 22:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
с аромат на липа...

image 

Обичам вторниците по много причини…
повечето са субективни – спомени, случвания, надежди
очаквания… може би всичко започва от два празника -
много специални и скъпи за мен – и двата свързани
с този ден от седмицата… да, оттогава всеки вторник
ме връща неволно към тези изключително важни
събития в живота ми, които и днес ме правят различна -
карат ме да се усмихвам, да изпитвам радост и гордост,
да мечтая, да се боря, да живея… така се получи…
вторник – живот – обич... сякаш има някаква магия.
Вторник е… ден като ден, но не съвсем – по-любим.


image

С аромат на липа приближава залезът…
в топла прегръдка притихва денят,
меките ласки на последните слънчеви лъчи
докосват листата, заиграват се с липовите
цветчета в нежна спокойна красота…
натежали са от цвят върховете на старата
липа… Уханието е невероятно…


image

Над късчето тепе притъмнява, повява лек ветрец
и се опитва да отвее дъждът нанякъде…
Отминава още един юнски ден. Още един вторник...

ХУБАВА ВЕЧЕР, ПРИЯТЕЛИ !






Гласувай:
27



1. miaa - Хубава вечер, Слънчева!
07.06.2016 20:24
Красота и настроение, благодаря ти!
цитирай
2. martiniki - вторник с аромат на липа...
07.06.2016 21:33
два компонента на радостта :) И аз така със специално отношение към вторника, подсилен от липовото ухание - днешният беше прекрасен, дъждът ситнеше едва, чадърът почти не влезе в роля, а липите ни омайваха в юни )
цитирай
3. palada - "Обичам вторниците" ,
07.06.2016 22:54
а пък аз обичам ароматът на липите : "С аромат на липа приближава залезът…
в топла прегръдка притихва денят,"
Благодаря за прекрасното усещане!
цитирай
4. mt46 - Поздрав за хубавия постинг!...
08.06.2016 00:00
Аз нямам специален ден от седмицата... Всеки ден е уникален, неповторим...
Лека нощ!...
цитирай
5. donchevav - Като родова повеля съм приела да не ...
08.06.2016 09:47
Като родова повеля съм приела да не започвам нищо във вторник, че бил лош ден - и без да съм фанатичка, все гледам да се съобразявам - а все се случват едни съвпадения:))) Но това, което си описала, скъпа Танче, е толкова мило и толкова красиво, че съм готова да ти повярвам- вторникът може да носи и позитивни послания! Благодаря ти! Прегръдка с пожелание за слънчева и усмихната сряда!
цитирай
6. tota - Вторник, с аромат на липа и спомени ...
08.06.2016 10:25
Вторник, с аромат на липа и спомени следващи ни и в срядата. Нека винаги да са празнични! Хубави дни, Танечка! Пълни с обич и добрини!
цитирай
7. stela50 - miaa , martiniki , palada , mt46 , donchevav , tota
08.06.2016 10:48
Добър ден в сряда, мили приятели... всеки ден е различен, винаги
за едни ще е хубав, за други - тревожен, за трети - безличен...
но колко е хубаво това пожелание - "Добър ден" !
Радвам се, че сте тук, благодарна съм, че спирате при мен...
Старата липа, която знае всичко за нас, наистина е като позлатена
и уханието на цветовете й се разнася от лекия ветрец наоколо.
А в отношението ми към вторник има, разбира се, сантимент -
може би най-важното е, че и двете ми деца са родени във вторник,
както съм и написала в постинга - свързвам този ден
с най-вълнуващите, най-прекрасните моменти...
Денят днес обещава да бъде слънчев и усмихнат,
нека е добър за всички !
цитирай
8. litatru - С аромат на липа...
08.06.2016 10:59
Хубаво заглавие, хубав постинг, хубава музика!
Поздрави - Литатру!
цитирай
9. iliada3 - Чета написаното, а уханието на липи ...
08.06.2016 14:08
Чета написаното ,а уханието на липи са чувства наоколо!Вече не е вторник ,но и в сряда липите все така са прекрасни!
Спорна сряда,Таня!
цитирай
10. anin - И аз
08.06.2016 18:46
Много обичам мириса на липата, омайва ме ;))

А ден вторник се свързва с планетата Марс и червения цвят, да не си зодия Овен ? :)
цитирай
11. stela50 - litatru, iliada3, anin
08.06.2016 19:50
Литатру - благодаря за посещението, радва ме одобрението ти. Добра вечер !

Иля - снимките са от вчера, и на липата, и на тепето... и днес уханието опиянява.
Хубава сряда вечер !

Ани - и двете ми деца са родени във вторник преди обяд, на високосни години...
а моята зодия е Лъв... Поздрав и приятна вечер !
цитирай
12. shveik5 - Всеки човек си има своя Вторник.
09.06.2016 22:10
За един той е в сряда, за друг неговият вторник е в четвъртък, зависи кой ден му е свързан с нещо хубаво, скъпо, любимо.Защото те винаги са много лични, специални, незабравими. Важното е да ги има, защото те ухаят на липа независимо кога са. Пропити с мил спомен, с някакъв полет, досущ като аромат на липа-нежен, ненатрапчив, невидим, ефирен, но закърфичен към деня. Поздрави!
цитирай
13. stela50 - shveik5
09.06.2016 22:53
Благодаря... прекрасен коментар ! Да, всеки има своя вторник...
по точно и по-красиво не би могло да се каже.
Прегръдки !
цитирай
14. anin - Супер!
10.06.2016 13:48
Лъв е любимата ми зодия!

На мен Луната ми е в Лъв :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17557486
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59865
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930