Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2012 19:37 - За този мой ... най мой от всички ден...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16507 Коментари: 45 Гласове:
43

Последна промяна: 03.08.2012 13:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

В най - слънчевия месец съм родена
в ден на Светия,който бди над мен
и орисията ми навярно е свещена,
щом моят свят със обич е граден...

Със вяра и надежда преминавам
по трудните пътеки на съдбата .
Не винаги, разбира се успявам ,
но има кой да хвана за ръката...

През всичките години до сега
е имало и хубаво, и лошо...
Така са скрити в моята душа -
отгоре светлото,а тъжното - дълбоко...

Броя годините ... назад се връщам,
кога натрупаха се - не разбрах...
И пак лицето си с любов обръщам
към тез ,с които за ръка вървях.

На този ден съм винаги щастлива
и светва скрито огънче във мен
и иска ми се пак да съм красива ...
на този мой, най мой от всички ден .

stela50

2 август 2010 г.

image

Щастие е да ме държиш за ръка
когато заминавам надалеч.
Щастие е твоят невинен поглед
сред тълпата от хора.
Щастието
е да останем близки,
както когато бяхме деца.
Щастието
 e перце от възглавница,
речна вода, която минава и си отива.
Напълни възглавницата с перца,
по - въздушни и от вятъра, и изгради
в сърцето си вир,
който да събере речната вода,
за да не се оттече напразно...
Щастието ...
е приглушената светлина на лампата
преди всяко сдобряване.
Щастието
е чаша вино ...
Щастието
е оставена за теб бележка в чекмеджето.
Щастието
е песен на два гласа,
която много ми харесва.
Щастието...

Ослушай се, във въздуха вече
витае нашата любовна песен,
пътуваща като щастлива мисъл.
Ослушай се, въздухът вече е по-топъл
от слънчевия лъч,
преминаващ като щастлива усмивка.

Щастието
е изненадваща вечер,
със светеща Луна
и хубава музика ...
То е поздравителна картичка,
изпълнена със сърдечност .
Щастието
е неочаквано телефонно обаждане.
Щастието
е нощен плаж,
разбиваща се вълна,
една ръка върху сърцето,
преливаща от любов...
Щастието
е очакването на зората,
за да отворим очи заедно.

Щастието ...е всичко това .

Превод на песента
tekstove.info

*****************************
Щастлива вечер, приятели !
          Наздраве !







Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - :)ДА си жива и здрава ;)))) Много, ...
02.08.2012 19:53
:)ДА си жива и здрава ;))))
Много , много , много дълги години щастлива :)))
цитирай
2. avangardi - Честит рожден ден, мила Таня!!!
02.08.2012 20:02
Родена си в най-хубавия ден!:)))
Бъди щастлива, Таня!
Прегръдки с обич - Илка
цитирай
3. mt46 - Честит
02.08.2012 20:27
да е рожденият ти ден!
Сърдечни поздрави от мен!...
цитирай
4. tota - Честит рожден ден, мила Танечка!!
02.08.2012 20:47
На свят ден си родена, светли да са дните и годините !! Споделени да са и много щастливи!!
Хубава, празнична вечер Ви пожелавам!!
Прегръщам те!!
цитирай
5. neprosvet - Честит рожден ден с щастие от светия озарен!
02.08.2012 21:02
Да си здрава и мноооого щастлива, мила Таня!
Желая ти прекрасна вечер сред любими хора!
Сърдечен поздрав и наздравица от мен!
цитирай
6. magnoliya - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! Здраве, ща...
02.08.2012 21:02
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
Здраве, щастие и много любов край теб!
Нека да е щастлив не само този твой ден!
Приятно изкарване на рождения ден!
цитирай
7. tsanynka - Честит рожден ден,мила Таня!
02.08.2012 21:25
Пожелавам ти всичко,което не се купува с пари и пари за всичко останало!Несекващо творческо вдъхновение,за да ни радваш все така с вълнуващи стихове-балсам за душите ни в днешно време...
Наздраве за здраве!:)
цитирай
8. yuliya2006 - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН СЪКРОВИЩЕ НА Б...
02.08.2012 21:29
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН СЪКРОВИЩЕ НА БЛОГА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. megg - Честит рожден ден!
02.08.2012 21:31
и иска ми се пак да съм красива ...
на този мой, най мой от всички ден.

Красива си, Таня! Щом светът ти е граден с обич и винаги отгоре оставяш светлото.
Бъди щастлива и обичана!
Наздраве и нека е много, много хубава твоята вечер! :)
цитирай
10. injir - Наздраве! Жива и здрава! :)
02.08.2012 21:39
Наздраве! Жива и здрава! :)
цитирай
11. silwiqna - ....!!!!
02.08.2012 21:40
Бъди щастлива! :))
цитирай
12. kalin8 - Честит празник!!!
02.08.2012 21:41
Да си жива и здрава, приятелко!
Най-сърдечно!
Б.
http://www.playcast.ru/view/1414248/84cc70b625b9b57ba2cad01fb7cbbde27e0b0485pl
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - :)(: :)(: :)(: !!! Честит рожден ден, скъпа Таня!!! :)(:)(:)(:
02.08.2012 22:11
Наздраве и за много години! Бъди честита - в здраве и любов на многая лета!
Да пребъдат родовете ти!
Да пребъдат в здраве, благоденствие, обич и любов децата ти, скъпите на сърцето ти хора и домът ти! И ти - Бъди! :)(:)(:)(:
В светлината на Илинден, когато си родена по стар обичай и който бди над теб!:)

Бях забравила, че си Лъвица - любимият ми знак!:) Ще си говорим... Но този стих, няма как да го забравя:

"През всичките години до сега
е имало и хубаво, и лошо...
Така са скрити в моята душа -
отгоре светлото,а тъжното - дълбоко..."

Stela 50

Бъди светла, все така вълшебна в хубав живот, пълен с добри, безкрайни чудеса и много обичана!:) Прегръдка и Наздраве! Весел празник, Таничка и радостна празнична вечер! Поздрави на компанията!:) ~ * ~

http://www.youtube.com/watch?v=1FE_dxZi9pE

цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - :) Пак съм тук!:)))
02.08.2012 22:22
Прекрасна роза и... много любима песен.... :))) Благодаря ти, Таничка - че те има!!! и прегръдка!:)
И най-важното - Наздраве!:)))
Tanti baci e un caldissimo abbraccio! Felrice compleanno e che sii sana e salva! TANTA FELICITA`!!!:)
цитирай
15. pcelata - Честит празник Таня!
02.08.2012 22:50
Желая ти здраве,зашото
без него нищо друго няма
значение,несекващ
стремеж към знание,защото
то ще те научи как да
постигнеш предното и
как да се пазиш от бедите
на следващото пожелание-
любов,защото това е достатъчно...
С много обич и прегръдки-Мария.И наздраве.
цитирай
16. tikoev - Поздрави, лъвице! :))))
02.08.2012 23:13
Поздрави, лъвице! :))))
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Честит рожден ден ти желая от сърце. ...
02.08.2012 23:34
Честит рожден ден ти желая от сърце. Ти, която намираш добра дума за всеки и успяваш да видиш хубавото, дори когато е скрито под завесите, заслужаваш да бъдеш много щастлива и обичана. Когато влизаш в блога ми сякаш слънчев лъч го огрява. Не се променяй, въпреки лошотията навън, твоята добрата ни прави по-добри.
цитирай
18. magicktarot - Честит Рожден Ден, Звездна!
03.08.2012 00:11
Как се радвам, че не го изпуснах (защото напоследък не съм много активна тук - почивам малко;) ! Бъди здрава, щастлива, обичана и обичаща! Родена си близо до датата на Майка ми, тя е на първи - за мен Лъвиците са си най-истинските Жени!
цитирай
19. martiniki - Честита да си, Таня!
03.08.2012 07:08
Жива, здрава, щастлива!
цитирай
20. djani - Както казва крокодила Гена:
03.08.2012 08:24
"К сожелению, день рождения только раз в году..." ЧРД, Звездичке ярка, на поетичния ни небосклон. Стиховете ти са прекрасни и се реят над суетата на деня. Здраве, здраве и пак здраве, защото останалото е следствие от него!
цитирай
21. анонимен - KALTIN
03.08.2012 08:32
ujast
цитирай
22. анонимен - KALTIN
03.08.2012 08:33
az puk obi4am romana voina i mir
цитирай
23. анонимен - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН
03.08.2012 10:21
БЪДЕТЕ ЖИВА,ЗДРАВА И ЩАСТЛИВА,ВИНАГИ СЕ РАДВАМ НА ВАШИТЕ ТВОРБИ,ДЕРЗАЙТЕ!
цитирай
24. ivana59 - Честит празник и от мен!
03.08.2012 10:58
Никога не е късно да пожелаем на приятел
Здраве и обич! :)
цитирай
25. priqtel12 - ЖИВА И ЗДРАВА ДА СИ, ТАНЯ!!!!
03.08.2012 10:59
Душата ти винаги да е изпълнена с любов!
Поздрави!
цитирай
26. shining - Честит рожден ден!!!
03.08.2012 11:30
Навреме се появих, съвсем лекичко със закъснение :))) Жива и здрава бъди и приятелите си множи! Нека само щастие изпитваш и добрите мисли да те карат да политваш! И накрая: благодаря ти много, че те има- и през лято и през зима! :))))
Като ми се отпушиха римите, че нямам спиране. Наистина от сърце ти желая всичко най-добро и много щастие и тук , и със семейството. Изключително ми е приятно и на ниво общуването с теб и ще се радвам да продължим така.
С приятелски поздрав: Галин
цитирай
27. sande - Санде: Поздрави!
03.08.2012 12:06
С най-добри пожелания за много радости!
цитирай
28. iren5 - ЧРД!
03.08.2012 12:06
Нека материалното да е стабилно,
здравето и любовта в количество обилно!
И в пожеланията си като решение,
добавям и много вдъхновение!
цитирай
29. jabalka - Честит Рожден Ден stela50!
03.08.2012 12:35
Бъди Здрава и много, много Обичана!
Сърдечни най- добри пожелания За Теб!
цитирай
30. naidobriq - Честит рожден ден Стела с маааалко закъснение:))
03.08.2012 12:39
Честит Рожден Ден!Послучай твоя хубав празник моя поздрав приеми и нека радости големи ти носят идващите дни!Здраве щастие и мноооого късмет!
цитирай
31. ishchel - Честит Рожден Ден,
03.08.2012 13:07
Felicita e un cuscino di piume
l'acqua del fiume, che passa e va.

Щастието e перце от възглавница,
речна вода, която минава и си отива.


Напълни възглавницата с перца, по въздушни и от вятъра, и изгради в сърцето си вир, който да събере речната вода за да не се оттече напразно...
Бъди щастлива Стела
цитирай
32. gocho52 - Честито!
03.08.2012 13:11
Една роза и от мен...
цитирай
33. yotovava - Все хубави неща да ти се случват
03.08.2012 14:04
и мечтите да се сбъдват!
:))))))))))))
Валя
цитирай
34. stela50 - Благодаря ви ... за хубавите думи, сърдечни пожелания
03.08.2012 15:27
и за приятната компания във виртуалната ми къщичка ...
Така си я представям , каквато е тази на картинката ...
Да си призная не мислех ,че ще пусна тази година постинг,
някак си тъжно ми беше ... Няма ги вече много приятели тук ,
но като се върнах на тази дата в изминалите две години ,
видях постинга на Ванчето Лилова и Ати, посветени на мен,
зачетох се в коментарите ... и разбрах, че не мога да го
отмина просто така... нали имам и нови приятели , нали
както казва Късна Пролет - първо правило на блогъра е да сподели.
Благодаря на всички , които ме поздравиха и си казахме НАЗДРАВЕ ...
Подарихте ми стих, песен, цвете ... бяхте с мен... и този ден
се превърна в чудесен празник - и в реала, и в блога ...
Благодаря, приятели ... Бъдете благословени !
цитирай
35. monaliza121 - Поздравления и от мен, Таня!:))...
03.08.2012 15:35
Поздравления и от мен, Таня!:))
Желая ти всичкото възможно "феличита"!:))
Разкошна песен!:))
цитирай
36. gotzageraskov - Честит рожден ден!
03.08.2012 16:12
Бъди здрава!
цитирай
37. karaiany - Здравей, лъвице ! Да си ми жива и ...
03.08.2012 16:31
Здравей , лъвице !
Да си ми жива и здрава още много , много години !
Не случайно си пасваме с теб - родени сме под един знак ! :)))
цитирай
38. alexs - С пожелания за много щастливи и с...
03.08.2012 17:41
С пожелания за много щастливи и слънчеви дни Таня!
..... много творчески успехи и най-вече здраве!
цитирай
39. feq - Поздрав за една достойна лъвица!
03.08.2012 18:30
Феличита, мила Таня!
...
Тази година аз пропуснах с постинг своя рожден ден, за малко и твоят да не отбележа... Дала съм си почивка от блогъстването по ред причини.
Затова все по-рядко се появявам в коментари и постинги. Нищо лично към никого!
...
Прегръщам те, приятелко!
Една лъвица, като теб...
цитирай
40. ckarlet - Честит Рожден ден и от мен, Таничка! ...
03.08.2012 19:07
Честит Рожден ден и от мен, Таничка!
Бъди много, много щастлива!!!

http://saksia.com/popup_image.php?pID=455
цитирай
41. mariniki - Честита да си, мила Таня!
03.08.2012 19:10
здраве, любов, щастие и късмет ти пожелавам...
най-сърдечно... прегръщам те...

Щастие... Щастие... Щастие...
цитирай
42. nicodima - Този ден има специално значение и за мен...
03.08.2012 19:57
Защото е рожденият ден на покойната ми от много години майка...

Лъвици : ), не можах да се науча да се оправям с вас ; )...

Пожелавам ти здраве и всичко, което има значение за теб!
цитирай
43. sestra - Честит Рожден ден, Таня!
03.08.2012 20:43
Макар с ден по-късно, пожелания за това да ти е леко сърцето и да ти върви във всяко начинание, да се радваш на своите любими. Знам, сигурна съм, че си имала хубав празник, лъвиците знаят как да празнуват :)
цитирай
44. ivankalilova - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН , ПРИЯТЕЛКО МИЛА!!!
06.08.2012 08:13
Рожден ден - специален празник, моля за извинение, че толкова съм закъсняла...........но .....технически причини......
Като деца, сме го чакали с радост, с нетърпение, а годината траеше дълго и така желания ден идваше бавно. Но сега времето започва да се състезава по-бързо и с възрастта, изглежда, че годините са като страници в книга, която бързо прелистваме. Рождените дни идват по-често, ние ставаме големи, и понякога изглежда, че не сме имали време да се зачетем за важните неща в тези страници в книгата наречена "Живот“! Пожелавам ти на рождения си ден, да се чувстваш така че животът ти е пълен, нищо важно не е било загубено, а всичките ти планове и мечти да са се сбъднали. Нека къщата ти бъде пълна чаша, преливаща от много радост, сбъднати мечти и обич, всички наоколо да са винаги готови да се опреш на тях. Бъди щастлива! Честит рожден ден!
Прегръщам те с много, много обич!:)))
цитирай
45. mitkaloto - Отсъствах един месец и съм пропу...
11.08.2012 17:59
Отсъствах един месец и съм пропуснал тази дата!Със закъснение Честит рожден ден.Желая ти всичко най-хубаво!Миткалото!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17590343
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59877
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930