Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2010 14:44 - Поетичният свят на Мадлен Алгафари...
Автор: stela50 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2574 Коментари: 0 Гласове:
2



Другите   Те ще минат през живота ти като полъх,
разхлаждащ влажното ти чело,
но аз ще съм Въздухът, който дишаш!
Те ще са капчици роса и пръски от вълна
в знойната жега,
но аз ще съм живата Вода, която пиеш!
Те ща са искрици в тъмната нощ,
но аз ще съм Огънят, който ти свети и грее!
Те ща са прах, носен от вятъра,
но аз ще съм Земята, по която стъпваш,
в която са се вкопчили дълбоко корените ти
и от която пиеш живителни сокове!
В замяна искам само да знам, че го знаеш!
Ти укроти стихиите в мен с Любов и сърцето ти им стана дом!

Всички други са... бездомници!


                                                                                    Мадлен Алгафари


За всички пропуснати мигове,

за сълзите неизплакани,

за всички изпуснати влакове,

за гарите недочакани,

за думите неизказани,

за раните ненасени,

за болките ненаказани,

за всички цветя неподнесени,

за песните неизпети,

картини ненарисувани,

за чувствата неизлети

и танци неизтанцувани,

за стиховете неписани,

за маските несвалени,

за виковете потиснати,

за ударите спестени,

за устните нецелунати,

за всички врати неоткрехнати,

за шансовете изгубени

и страхове непосрещнати,

за всички писма неизпратени,

любови несподелени,

за всичките  прошки недадени,

за пропиляното време,

за грешките непоправени,

за всяко “обичам” неказано,

за бляновете забравени,

за щастието отказано,

за всички пропуснати други животи

и избори ненаправени

сега е моментът да мислим,защото

не знаем тук колко остава ни !

 
Молитва за всяка жена - Мадлен Алгафари

Аз съм жена, аз съм вода,
без форма, цвят, но напоявам!
Аз съм жена, аз съм нощта
и с тъмното успокоявам!

Аз съм жената, аз съм дом
и топля, храня, приютявам.
Аз съм жената, аз съм стон
и в слабостта си побеждавам!

Аз съм жената, извор съм -
грехът, измиващ греховете.
Аз съм жената, аз съм сън
и мостът между световете!

Аз съм жена, чувствеността -
врата и път съм към душата.
Аз съм жена - и мъдростта,
и лудосттите на Съдбата.

Аз съм жена, аз съм началото
и бъдещето на света.
Чрез мен земята оцелява,
защото аз съм Любовта!

 
ВСИЧКИ МОЖЕМ ДА ЛЕТИМ!

      ВСИЧКИ МОЖЕМ ДА ЛЕТИМ

   Всички можем да мечтаем,

   ако спомним си, че сме деца!

   Всички истината знаем,

   ако мислим със сърца!

 

   Всички можем да обичаме,

   щом прозрем, че сме Едно.

   Всички в нещо си приличаме-

   можем да творим добро!

 

   Всички можем да простим,

   ако в болката съзрем урок.

   Всички можем да вървим

   в общия ни път към Бог!

 

   Всички можем да летим!

   И да правим чудеса!

   Всички можем да летим,

   ако вярваме в това!

                    Мадлен Алгафари








Тагове:   Мадлен,   Алгафари,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stela50
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17599300
Постинги: 1642
Коментари: 25863
Гласове: 59877
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930